تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 15:30
11 بازدید
کد خبر : 339577

دختران و پسران نوجوان تکواندو قهرمان جهان شدند

دختران و پسران نوجوان تکواندو قهرمان جهان شدند

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهاردهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان، امروز یکشنبه ۱۵ مهرماه با قهرمانی تیم ملی کشورمان در مجموع دو گروه دختران و پسران به پایان رسید.  در رقابت‌های امروز با وجود حذف زینالی در رقابت‌های وزن ۶۸- کیلوگرم پسران، تیم کشورمان در مجموع رقابت‌های گروه دختران و پسران

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهاردهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان، امروز یکشنبه ۱۵ مهرماه با قهرمانی تیم ملی کشورمان در مجموع دو گروه دختران و پسران به پایان رسید. 

در رقابت‌های امروز با وجود حذف زینالی در رقابت‌های وزن ۶۸- کیلوگرم پسران، تیم کشورمان در مجموع رقابت‌های گروه دختران و پسران قهرمان شد. در بخش دختران، تیم کشورمان با کسب چهار طلا و یک نقره عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و کره جنوبی با یک مدال طلا و سه نقره نایب قهرمان شد. کرواسی با یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز در جای سوم ایستاد. چین تایپه با یک طلا و یک برنز، مراکش، تونس و فیلیپین هم هر کدام با یک طلا در خانه های بعدی قرار گرفتند.

همچنین تیم پسران کشورمان با کسب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز به عنوان قهرمانی دست یافت. کره جنوبی در بخش پسران هم با سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز نایب قهرمان شد. ازبکستان و روسیه با یک مدال طلا و یک برنز، کرواسی و یونان هم با یک مدال برنز جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند. 

تیم ملی ایران در مجموع دختران و پسران نیز با  کسب  ۷ مدال طلا، دو نقره و سه برنز برای نخستین بار جایگاه نخست جدول توزیع مدال‌ها را از آن خود کرد. کره جنوبی با چهار مدال طلا، ۴ نقره و یک برنز دوم شد. کرواسی با دو طلا، یک نقره و سه برنز در جای سوم قرار گرفت.

در این مسابقات پرنیان نوری، آیناز نصیری، امیرمحمد اشرافی، سینا محترمی، مهدی رزمیان، حنا زرین کمر و غزال هوشمند ۷ مدال طلا کسب کردند. ساغر مرادی و علی اکبر ابراهیمی دو مدال نقره و امیرمحمد نصیراحمدی و امین محمد احمدوند دو مدال برنز به دست آوردند.

همچنین فیض‌الله نفجم و فاطمه صفرپور سرمربیان تیم‌های ملی کشورمان به عنوان بهترین مربی در بخش آقایان و بانوان انتخاب شدند و امیرمحمد اشرافی نیز عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات در بخش پسران را به خود اختصاص داد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn