تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 16:13
17 بازدید
کد خبر : 339614

دروازبان استقلال و ضعف در کلین شیت | اخبار ورزشی

دروازبان استقلال و ضعف در کلین شیت | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال هوادار و استقلال تهران در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر روز شنبه ۱۴ مهر و در ورزشگاه شهدای شهر قدس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان بختیاری زاده به پایان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال هوادار و استقلال تهران در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر روز شنبه ۱۴ مهر و در ورزشگاه شهدای شهر قدس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان بختیاری زاده به پایان رسید تا این مربی در اولین تجربه رسمی خود به عنوان سرمربی استقلال بتواند با کسب ۳ امتیاز از زمین بازی خارج شود.

استقلال در حالی که با دو گل از میزبان خود پیش بود در دقیقه ۵+ ۹۰ و روی خطایی که سید حسین حسینی روی مهاجم هوادار مرتکب شد یک گل دریافت کرد تا دروازه‌بان شماره یک استقلال همچنان در فصل بیست و چهارم در ثبت کلین شیت و بسته نگه داشتن دروازه خود ناکام بماند.

حسینی در هر ۶ دیدار استقلال در لیگ برتر در درون دروازه قرار گرفته و از همه حریفان گل دریافت کرده تا ثبت کلین شیت برای او تبدیل به یک معضل شود. این در حالی است که حسینی فصل گذشته و در ۲۹ بازی لیگ برتر توانست در ۱۸ دیدار دروازه خود را بسته نگه دارد و عنوان بهترین گلر فصل بیست و سوم را کسب کند. عملکرد ضعیف حسینی این احتمال را می‌دهد که دروازه بان دیگری جایگزین وی در لیست جدید تیم ملی برای دو بازی ازبکستان و قطر شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn