تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 17:07
6 بازدید
کد خبر : 339663

توانمندسازی عشایر مورد توجه متولیان قرار گیرد

توانمندسازی عشایر مورد توجه متولیان قرار گیرد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آئین بهره برداری از ۲۱ طرح عمرانی در مناطق عشایری استان قزوین روز دوشنبه با حضور آیت اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، مهدی میزبان معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان عشایرایران، مهدی رجحانی معاون عمرانی استانداری، محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آئین بهره برداری از ۲۱ طرح عمرانی در مناطق عشایری استان قزوین روز دوشنبه با حضور آیت اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، مهدی میزبان معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان عشایرایران، مهدی رجحانی معاون عمرانی استانداری، محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، حجت الاسلام مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی، ملکی پور فرماندار شهرستان قزوین، سرهنگ ملک محمدی رئیس اداره بسیج اقشاراستان و سرهنگ قاسمی مسئولی بسیج عشایری استان و زنان و مردان عشایر و بهره برداران و تولیدکنندگان عشایری در سالن باغستان برگزار شد.

طیب ملکی پور فرماندار قزوین در این مراسم اظهارداشت: به شهدای عشایر ادای احترام کرده و از خدمات مدیران دولتی به جامعه عشایر تشکر می کنیم و باور داریم  عشایر، کانون تمدن، فرهنگ و اداب و رسوم هستند و موجب عزت کشور و دفاع از هویت و فرهنگ کشور شده اند.

توانمندسازی عشایر مورد توجه متولیان قرار گیرد

وی افزود: عشایر کانون رشد و توسعه و تمدن و اقتصاد هستند و در توسعه کشور نقش آفرینی می کنند.

ملکی پور یادآورشد: اولین نکته که در عرصه عشایر باید رعایت شود عدالت اجتماعی در خدمت رسانی است و در این راستا توسعه محیطی ما باید عادلانه باشد و در تامین زیرساختها برای عشایر جدی عمل شود.

فرماندار قزوین یادآورشد: توانمندسازی عشایر از مسائل مهمی است که باید مورد توجه باشد تا خدمت رسانی آنها بیشتر شود و راحت تر بتوانند تولیدات خود را عرضه کنند.
 
این مدیر گفت: بایستی اینده نگری کنیم تا زندگی عشایر تسهیل شود و چون شما کانون ترویج فرهنگ و هویت اصیل ایرانی هستید ما مدیران هم وظیفه داریم چالش ها و مطالبات شما را رفع کنیم.

توانمندسازی عشایر مورد توجه متولیان قرار گیرد

در ادامه ۲۱ طرح عمرانی در مناطق عشایری استان قزوین افتتاح شد.

این طرح‌های عمرانی با اعتباری معادل ۹۰ میلیارد ریال و با هدف خدمت رسانی بهینه به جامعه عشایری استان، اجرا شده است.

طرح‌های عمرانی شامل بهسازی چشمه‌، انتقال آب، مخازن آب، آبشخور دام، مرمت، تسطیح و احداث راه،‌ توزیع پنل خورشیدی، تانکر چرخدار، آبرسانی سیار و سرویس بهداشتی سیار است.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn