تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 17:08
109 بازدید
کد خبر : 339664

۱۰ ملی پوش در پک تمرین کردند؛ دعوت ۱+۶ سپاهانی، ۲ استقلالی و یک پرسپولیسی به تیم ملی

۱۰ ملی پوش در پک تمرین کردند؛ دعوت ۱+۶ سپاهانی، ۲ استقلالی و یک پرسپولیسی به تیم ملی

به گزارش آفتاب نو، تیم ملی در ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، در فیفا دی پیش رو با ازبکستان و قطر دیدار خواهد کرد. در همین راستا تیم ملی بازیکنان باشگاه های سپاهان، استقلال و پرسپولیس را به اردو دعوت کرده است. سپاهان با ۱+۶ سهمیه، بیشترین بازیکن را در تیم ملی دارد.

به گزارش آفتاب نو، تیم ملی در ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، در فیفا دی پیش رو با ازبکستان و قطر دیدار خواهد کرد. در همین راستا تیم ملی بازیکنان باشگاه های سپاهان، استقلال و پرسپولیس را به اردو دعوت کرده است.

سپاهان با ۱+۶ سهمیه، بیشترین بازیکن را در تیم ملی دارد. از سپاهان محمد کریمی، محمدامین حزباوی، محمد دانشگر، آریا یوسفی، صالح حردانی و پیام نیازمند به تیم ملی دعوت شده اند. همچنین امید نورافکن، بازیکن سپاهان که در حال حاضر برای گذراندن دوران سربازی در ملوان حضور دارد نیز به تیم ملی دعوت شده است. محمد دانشگر نیز با توجه به مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان در لیست تیم ملی جای گرفته است.

ابوالفضل جلالی و سید حسین حسینی دو استقلالی تیم ملی هستند.

از پرسپولیس تنها میلاد محمدی به اردوی تیم ملی دعوت شده است. دیگر ملی پوش پرسپولیس یعنی محمدحسین کنعانی زادگان به خاطر مصدومیت در اردوی تیم ملی حضور ندارد.

بازیکنان صبح امروز بعد از ریکاوری در پک، در اختیار خودشان بودند و اردو را ترک کردند. امشب بعد از بازی دو تیم تراکتور و فولاد، لیست تیم ملی به طور کامل اعلام خواهد شد. بعد از اعلام لیست نهایی، فردا اردوی تیم ملی به صورت رسمی آغاز می شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn