تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 17:56
13 بازدید
کد خبر : 339710

این گربه شما را پولدار می کند؟

این گربه شما را پولدار می کند؟

هومن جعفریخبرنگار با کم رنگ شدن هیاهو در مورد این توکن‌ها، یک بازیکن جدید در حال ورود به میدان است: کوتوشی (CUTO). این میم‌کوین جدید و درخشان یک تغییر تازه در امور مالی غیرمتمرکز بوجود می‌آورد و فرصتی طلایی برای کسی است که از سود روی پپه و دوج‌کوین جا مانده است. پپه طی یک

هومن جعفریخبرنگار

با کم رنگ شدن هیاهو در مورد این توکن‌ها، یک بازیکن جدید در حال ورود به میدان است: کوتوشی (CUTO). این میم‌کوین جدید و درخشان یک تغییر تازه در امور مالی غیرمتمرکز بوجود می‌آورد و فرصتی طلایی برای کسی است که از سود روی پپه و دوج‌کوین جا مانده است.

پپه طی یک ماه ۲۴ درصد سود کسب کرد. تنها دو هفته طول کشید تا هیجان واقعاً شروع شود و افزایش‌ها به بیش از ۷ درصد برسد. اما قیمت کنونی پپه هنوز ۴۸ درصد از بالاترین حد تاریخی‌اش فاصله دارد، و برخی سرمایه‌گذاران را به این فکر می‌اندازد که آیا باید در حال حاضر از سرمایه‌گذاری خارج شوند. نزدیک به ۷۰ درصد دارندگان در سود هستند، اما با توجه به اینکه افراد بیشتری در حال فکر کردن به نقد کردن سرمایه‌هایشان هستند، احتمالاً فشار فروش شروع به افزایش خواهد کرد.

اگرچه پپه باعث شده است که صحبت‌ها درباره افزایش عظیم در سه ماه پایانی سال میلادی به اوج برسد، حال و هوای صعودی با خروج سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت مختل شد. با نزدیک شدن به اکتبر، به نظر می‌رسد پپه در حال از دست دادن انرژی خود است و بسیاری نگرانی دارند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn