تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 18:16
11 بازدید
کد خبر : 339727

پاییز داغ به تهران رسید/ دمای هوای پایتخت اعلام شد

پاییز داغ به تهران رسید/ دمای هوای پایتخت اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد، در نقاط پرتردد شهری افزایش برخی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا و در ارتفاعات به ویژه فیروزکوه افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد، در نقاط پرتردد شهری افزایش برخی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا و در ارتفاعات به ویژه فیروزکوه افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در پاره‌ای از نقاط استان، روزهای چهارشنبه (۱۸ مهر) و پنجشنبه (۱۹ مهر) گاهی وزش باد نسبتاً شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک و یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار مورد انتظار خواهد بود. از روز دوشنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۱- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۶ مهر) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۱۱ مهر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع خبر

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn