تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 18:18
7 بازدید
کد خبر : 339730

دانشجویانی که به آمریکا می‌روند حاضر نیستند تبعیت بپذیرند!

دانشجویانی که به آمریکا می‌روند حاضر نیستند تبعیت بپذیرند!

رئیس ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان با تاکید بر اینکه برای همه دنیا ثابت شده است که دولت رژیم صهیونیستی یگانی از ارتش آمریکا است، گفت مأموریت این رژیم کشتن آزادی‌خواهان و سلطه بر منطقه است. این تحلیل که نتانیاهو برای دفاع از شخص خودش جنگ می‌کند درست نیست، بلکه برای منافع آمریکا در جنگ است.

رئیس ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان با تاکید بر اینکه برای همه دنیا ثابت شده است که دولت رژیم صهیونیستی یگانی از ارتش آمریکا است، گفت مأموریت این رژیم کشتن آزادی‌خواهان و سلطه بر منطقه است. این تحلیل که نتانیاهو برای دفاع از شخص خودش جنگ می‌کند درست نیست، بلکه برای منافع آمریکا در جنگ است.

به گزارش مهر، سردار محمدرضا نقدی رئیس ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در جلسه ستاد مرکزی این ستاد که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: فساد قرن و دشمن اصلی بشریت و همه ادیان لقبی است که امام خمینی به رژیم خونخوار آمریکا داده است و اسرائیل اولاد نامشروع آمریکا است. از آغاز تأسیس این رژیم منحوس تا امروز برابر گزارش‌های دستگاه‌های آمریکایی بیشتر از ۳۰۰ میلیارد دلار به این رژیم توسط آمریکا کمک شده است.

 

وی با بیان اینکه در آبان ماه ۴/۳ میلیارد دلار و در اردیبهشت ماه ۲۶ میلیارد دلار بودجه برای کمک به رژیم صهیونیستی توسط آمریکا مصوب شد، افزود: اگر رژیم صهیونیستی به تنهایی برابر حماس ایستاده بود کارش به آبان ۱۴۰۲ نمی‌کشید. این آمریکا است که دارد با مسلمان‌ها می‌جنگد و پیاده نظام آن رژیم صهیونیستی است. 

رئیس ستاد ۱۳ آبان گفت: وقتی نتانیاهو جنایتکار کم آورد آن را به کنگره بردند و ۵ دقیقه روی پا ایستاد و در بدو ورود تشویقش کردند و پس از ۴۴ دقیقه سخنرانی ۴۰ دقیقه پیرمردان کنگره آمریکا برای او جیغ و هورا کشیدند تا به او روحیه دهند.

سردار نقدی تاکید بر اینکه برای همه دنیا ثابت شده است که دولت رژیم صهیونیستی یگانی از ارتش آمریکا است، افزود: مأموریت این رژیم کشتن آزادی‌خواهان و سلطه بر منطقه است. این تحلیل که نتانیاهو برای دفاع از شخص خودش جنگ می‌کند درست نیست، بلکه برای منافع آمریکا در جنگ است.

وی بیان کرد: امروز بشریت دشمن خود را به خوبی می‌شناسد چرا که آنها گروه‌های امدادی را هم مورد اصابت موشک‌ها و شلیک گلوله قرار می‌دهند. این درس‌هایی است که رژیم صهیونیستی از آمریکا گرفته است و رژیم آمریکا بزرگترین بازنده این جنگ خواهد بود که سرنوشت خودش را به این رژیم پوشالی گره زده است.

سردار نقدی رئیس ستاد ۱۳ آبان ادامه داد: خداوند عقل محاسبه‌گری را از رژیم آمریکا گرفته است. همچنان که آمریکایی‌ها از رژیم بعثی حمایت کردند، اما آنها سرنگون شدند. آنها نتوانستند پیش بینی کنند که چه ضرری به خودشان وارد می‌شود تا روزی که در سال ۱۴۰۰ رژیم افغانستان سقوط کرد آنها مجبور شدند مزدوران آمریکایی را از افغانستان خارج کنند و با افتضاح از افغانستان فرار کردند و به اندازه یک ارتش بزرگ سلاح در آنجا جا گذاشتند. این اتفاق در سرزمین‌های اشغالی نیز رخ می‌دهد و تا روز آخر آنها حمایت می‌کنند و بزرگترین بازنده حوادث خواهند بود.

رئیس ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان تصریح کرد: بیداری بزرگی در سراسر جهان اتفاق افتاده است. تا جایی که حمایت‌ها از رژیم جعلی اسرائیل به حمایت از فلسطین تبدیل شده است. در عمق دانشگاه هاروارد که محل کادرسازی برای استکبار جهانی است اردوگاه انقلابی دایر شده است، ۹۰ درصد دانشجویانی که برای تحصیل به آمریکا می‌روند حاضر نیستند تبعیت آمریکا را بگیرند و اینها گزارش‌های خود آمریکایی‌ها است و حتی قانون را تغییر دادند که اگر کسی می‌خواست تابعیت آمریکا را بگیرد باید تابعیت قبلی خود را کنار می‌گذاشت. حالا دیگر این الزام را ندارند، زیرا برای آنها سرافکندگی می‌آورد و هیچکس نمی‌تواند در دنیا سرش را بالا بگیرد و بگوید من یک آمریکایی هستم.

سردار نقدی اظهار کرد: امروز روز انتقال درسی است که دانشجویان خط امام در ۱۳۵۸ آموختند و صحنه انقلاب را آفریدند و امروز کار شایسته‌ای در ۱۳ آبان اتفاق افتاد. همزمان با ۱۳ آبان چهلم شهید سید حسن نصرالله است و روز اعلام برائت و انزجار از رژیم صهیونی و آمریکای خونخوار است. جوانان در روز جمعه پس از نماز تقاضای اعزام داشتند و برای این مهم صف کشیده بودند. البته جبهه مقاومت اعلام کمبود نیرو نداشته است.

وی افزود: همه ما با هم در یوم الله ۱۳ آبان شرکت و انزجار و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی و رژیم آمریکا اعلام می‌کنیم. حضرت امام فرمودند که سرچشمه همه مصیبت‌های مسلمین آمریکا است. مردم ایران بصیر و موقع شناس هستند و در نماز جمعه نصر، حماسه آفریدند.

رئیس ستاد ۱۳ آبان تصریح کرد: ۱۳ آبان امسال روز همبستگی با دانش آموزان شهید در غزه و لبنان است که به جای تحصیل در خون خود غلتیدند. ۱۶ هزار کودک در یک سال به شهادت رسیدند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: برنامه یوم الله ۱۳ آبان امسال به دست دانش آموزان در سراسر کشور و در استان‌ها اجرا خواهد شد و دانش آموزان میدان‌دار این برنامه خواهند بود. مانند هر سال یادواره شهدای ۱۳ آبان را در تهران و دیگر استان‌ها برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به شکایت از دولت آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد بیان کرد: این شکایت با ۴۰۲ هزار نفر از مردم ایران ثبت شد. شکایت دیگری در ۱۳ آبان رقم خواهد خورد و آن شکایت مردم ایران از رژیم آمریکا به خاطر چپاول دزدی‌های خواندن پهلوی است. تعهدی داده بودند که این اموال را باز می‌گردانند و جمعی از حقوقدانان متعهد این شکایت را به دادگاه در معرض افکار عمومی قرار می‌دهند.

رئیس ستاد ۱۳ آبان تاکید کرد: سایت ۱۳ آبان از شنبه پذیرای مخاطبان عزیز خواهد بود و کلید واژه‌هایی در آنجا برای اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم آمریکا پیشنهاد می‌شود.

سیزده آبان بهانه‌ای است که مردم به تکلیف خود در در جهاد تدافعی عمل کنند

در ابتدای این نشست حجت الاسلام میثم امرودی مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه با بیان اینکه حضرت آقا جهاد تدافعی را اعلام کردند، گفت: سیزده آبان بهانه‌ای است که مردم بتوانند به تکلیف خود در در جهاد تدافعی عمل کنند.

وی افزود: مانند زمان جنگ می‌توان مساجد را در این رابطه فعال کرد و حتی کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرد.

مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه در بخشی از سخنانش گفت: خیابان طالقانی امروز مکانی است که در آن اقدام ملی مهمی برای برای ۱۳ آبان اتفاق می‌افتد و باید همه را به این میدان آورد لازم است ما شورای مجازی هماهنگی تبلیغات را راه بیندازیم چرا که انعکاس این فعالیت‌ها بسیار مهم است.

 امرودی بیان کرد: همه ما می‌توانیم در فضای مجازی یک حاج قاسم شویم و جهاد تبیین را پیش ببریم.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn