تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 18:56
22 بازدید
کد خبر : 339765

سرنوشت عجیب برای دو بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس

سرنوشت عجیب برای دو بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس

در روزی که مرتضی پورعلی‌گنجی به میادین بازگشت، مصدومیت حسین کنعانی چالش جدیدی را برای خط دفاعی پرسپولیس ایجاد کرد. به گزارش سایت خبری پرسون، درحالی که هواداران پرسپولیس از بازگشت مرتضی پورعلی گنجی از مصدومیت خوشحال بودند اما بازی در چمن ناهموار استادیوم تختی تهران برای سرخپوشان گران تمام شد و آنها در یک

در روزی که مرتضی پورعلی‌گنجی به میادین بازگشت، مصدومیت حسین کنعانی چالش جدیدی را برای خط دفاعی پرسپولیس ایجاد کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، درحالی که هواداران پرسپولیس از بازگشت مرتضی پورعلی گنجی از مصدومیت خوشحال بودند اما بازی در چمن ناهموار استادیوم تختی تهران برای سرخپوشان گران تمام شد و آنها در یک روز چند ستاره خود را به علت مصدومیت از دست دادند.

پیش از شروع بازی اوستون اورونوف با احساس مصدومیتی جدید نسبت به آسیب دیدگی قبلی‌اش به کادرفنی اعلام کرد که توانایی بازی ندارد و از ترکیب خارج شد تا فرشاد احمدزاده به جای او به زمین برود. در ابتدای نیمه دوم نیز این کنعانی بود که از درد روی زمین نشست تا نشان دهد توانایی ادامه بازی را ندارد.

این مصدومیت باعث شد حسین کنعانی که در هفته قبلی لیگ برتر گل سه امتیازی دربی را زده بود، با ناراحتی بسیار زیادی راهی رختکن شود و حالا مشخص شده که او با آسیب دیدگی از ناحیه عضله چهارسر ران حدود یک ماه دور از میادین خواهد بود و بازی‌های تیم ملی را نیز از دست داده است.

مصدومیت کنعانی درست در روزی رخ داد که مرتضی پورعلی‌گنجی بعد از گذشت بیش از یک ماه به لیست پرسپولیس بازگشته بود اما با مصدومیت کنعانی، دو یار قدیمی در تیم ملی ایران نتوانستند در خط دفاعی سرخپوشان تشکیل زوج بدهند. کنعانی در ابتدای فصل گذشته با مرتضی در پرسپولیس هم تیمی شد و این دو مدافع ملی پوش چند بازی ابتدایی را کنار هم به میدان رفتند اما مصدومیت رباط صلیبی شماره ۸ قرمزها، او را به مدت یک سال از فوتبال دور کرد. پورعلی گنجی بعد از بازگشت به میادین پس از هفته دوم درگیر مصدومیت جدیدی شد و حالا بازگشت او با مصدومیت کنعانی همزمان شده است.

اگرچه با آمادگی مرتضی پورعلی‌گنجی نگرانی‌ها از بابت نبود کنعانی کمتر می‌شود اما هواداران پرسپولیس همچنان برای دیدن شماره شش و هشت تیم‌شان به طور همزمان در یک بازی باید منتظر بمانند.


منبع: ایلنا

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn