تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 19:04
68 بازدید
کد خبر : 339771

استقلال را دلال‌ها بستند/ یک مدیر پرسپولیسی استقلال را به این روز انداخت/ داستان استراماچونی کلاهبرداری عاطفی بود!

استقلال را دلال‌ها بستند/ یک مدیر پرسپولیسی استقلال را به این روز انداخت/ داستان استراماچونی کلاهبرداری عاطفی بود!

جامعه ورزشی آفتاب نو: فرهاد مجیدی شهریور سال ۱۳۹۹ پس از برگزاری فینال جام حذفی از استقلال کناره‌گیری کرد. مجیدی پانزدهم مهر همان سال به شدت علیه مدیران آن زمان استقلال موضع گرفت و حرف‌هایی زد که… باهم چکیده‌ صحبت‌های او را مرور می‌کنیم: تعمدا طی روزهای گذشته سکوت کرده بودم تا هواداران واقعی استقلال

جامعه ورزشی آفتاب نو:

فرهاد مجیدی شهریور سال ۱۳۹۹ پس از برگزاری فینال جام حذفی از استقلال کناره‌گیری کرد. مجیدی پانزدهم مهر همان سال به شدت علیه مدیران آن زمان استقلال موضع گرفت و حرف‌هایی زد که… باهم چکیده‌ صحبت‌های او را مرور می‌کنیم:

  • تعمدا طی روزهای گذشته سکوت کرده بودم تا هواداران واقعی استقلال متوجه یک بمب دروغ‌گویی و فریب‌کاری در این باشگاه شوند. حالا دیگر همه فهمیده‌اند پروژه بازگشت استراماچونی به استقلال یک دروغ و کلاهبرداری عاطفی بود که به تیم ما در آستانه فینال جام حذفی و ادامه لیگ قهرمانان آسیا ضربه بسیار بزرگی وارد کرد.
  • بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال فاجعه‌ای به مراتب بدتر از دروغی بود که در مورد استراماچونی گفتند. البته هیچ‌کس مدیران این ماجرا را مواخذه نکرد که چرا به جای این‌که پول شفر را بدهند تا پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته نشود، دنبال ماجراجویی در ایتالیا بودند!
  • متاسفانه یک مدیر پرسپولیسی را برای استقلال انتخاب کردند و با صرف هزینه‌های سنگین، ارتش مجازی راه انداختند. این آقایان در نهایت فقط یک زمین سوخته در استقلال باقی گذاشتند.
  • یک مدیر پرسپولیسی با اسم رمز استراماچونی و الکساندر نوری استقلال را به این روز انداخت. البته حمایت نادرست هم باعث شد تا استقلال برای دومین سال متوالی توسط دلال‌ها بسته شود.
  • چند روز قبل آقایان مدعی شدند من مشغول لابی کردن با وزیر ورزش هستم ولی تمام این حرف‌ها دروغ بود چون هیچ‌وقت آقای سلطانی‌فر را ندیده‌ام.

آفتاب نو‌گردی| فرهاد مجیدی: استقلال را دلال‌ها بستند/ یک مدیر پرسپولیسی استقلال را به این روز انداخت/ داستان استراماچونی کلاهبرداری عاطفی بود!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn