تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 20:30
25 بازدید
کد خبر : 339844

اگر استقلال دنبال سرمربی داخلی است، فرهاد مجیدی را بیاورد/ با رفتن نکونام آزادی عمل بازیکنان بیشتر شد/ استقلال دیگر استرس ندارد

اگر استقلال دنبال سرمربی داخلی است، فرهاد مجیدی را بیاورد/ با رفتن نکونام آزادی عمل بازیکنان بیشتر شد/ استقلال دیگر استرس ندارد

جامعه ورزشی آفتاب نو: استقلال با سرمربی موقت توانست هوادار را شکست بدهد و حالا فضای آرامی دارد اما قطعاً باید تکلیف نیمکت خود را مشخص کند و این دقیقاً همان مساله‌ای بود که مجید نامجو مطلق در گفت‌وگو با آفتاب نو روی آن دست گذاشت. دیدار استقلال و هوادار را چطور دیدید؟ به نظرم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

استقلال با سرمربی موقت توانست هوادار را شکست بدهد و حالا فضای آرامی دارد اما قطعاً باید تکلیف نیمکت خود را مشخص کند و این دقیقاً همان مساله‌ای بود که مجید نامجو مطلق در گفت‌وگو با آفتاب نو روی آن دست گذاشت.

دیدار استقلال و هوادار را چطور دیدید؟

به نظرم بدی نبوده و می‌توان گفت تغییراتی دراستقلال به وجود آمده بود که امیدوارم این اتفاق تداوم داشته باشد. با توجه به دو بازی گذشته آبی پوشان که منجر به شکست شده بود، کسب سه امتیاز دیدار با هوادار اهمیت خیلی زیادی داشت که شکر خدا این اتفاق افتاد. آنچه مشخص بود استقلال به لحاظ روحی و روانی روز خوبی را پشت سر گذاشت و همین اتفاق منجر به کسب سه امتیاز این دیدار شد. قطعاً این پیروزی می‌تواند کمک حال خوبی برای استقلال طی بازی‌های آینده باشد. البته جا دارد از جواد نکونام بابت زحماتی که برای تیم کشید هم تشکر کنم. بهرحال گاهی اوقات کار آنطور که مورد انتظار است پیش نمی‌رود. جواد مربی خوبی است که تمامی تلاش خود را برای موفقیت تیم به خرج داد اما در عالم مربیگری گاهی اوقات کار آنطور که مورد نظر سرمربی است، پیش نمی‌رود.

تفاوت استقلال تحت هدایت بختیاری‌زاده با تیم جواد نکونام را چطور ارزیابی می‌کنید؟

در واقع باید گفت هوادار آن تیمی نبود که بخواهیم عملکرد استقلال را مقابل آن مورد ارزیابی قرار داده و یا محک بزنیم. برای قضاوت و تفاوت عملکرد استقلال تحت هدایت نکونام و بختیاری زاده باید منتظر دیدارهای سخت‌تری بود تا بتوان بهتر در این خصوص قضاوت کرد اما آنچه که بیشتر به چشم می‌آمد، بازیکنان از آزادی عمل بیشتری در میدان برخوردار بودند.

حسین حسینی در روزی که تا دقایق پایانی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته بود، در دقایق پایانی یک پنالتی به حریف‌ داد. به نظرتان در صحنه پنالتی حسینی اشتباه کرد یا داور بازی؟

در خصوص صحنه پنالتی بهتر است قضاوت را به عهده کارشناسان امر داوری بگذاریم اما باید گفت حسینی هم در دیدار با هوادار و هم در مقابل تیم السد عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و چنانچه مقابل حریف قطری روز خوبی نداشت قطعاً استقلال گل‌های بیشتری دریافت می‌کرد. البته نباید از یاد برد دروازه‌بان اگر ۵۰ واکنش موفق داشته باشد و تنها یک اشتباه داشته باشد، قطعاً همان یک اشتباه او به چشم می‌آید. در دیدار با هوادار هم شرایط همین طور بود. من فکر می‌کنم حسینی با توجه به پستی که در آن بازی می‌کند، تحت فشار روحی روانی است اما دلیلی برای اشتباه او نیست. نباید از یاد ببریم حسینی در فصل گذشته یکی از بهترین‌های استقلال بود و امسال با توجه به شرایط تیم تحت فشار بوده که امیدوارم هرچه زودتر به روزهای اوج خود بازگردد.

قبول دارید استقلال مقابل هوادار در قیاس با هفته گذشته تیم تهاجمی‌تری بوده است؟

به اعتقاد من استقلال بازیکنان خوب و تهاجمی را دارد که قابلیت بازی در هر سیستمی را دارند و قطعاً هوادار ملاک خوبی نبوده که بخواهیم بازی استقلال را تهاجمی‌تر از قبل ارزیابی کنیم بلکه در بازی‌های سنگین‌تر باید در خصوص هجومی‌تر شدن تیم کارشناسی کرد اما در تفاوت با تیم نکونام می‌توان گفت تیم از استرس خارج شده و و خلاقیت بازیکنان نمود بیشتری پیدا کرد. در گذشته بازیکنان در خدمت تفکرات نکونام بوده اما در این بازی آزادی عمل بازیکنان و به ویژه ماشاریپوف بیشتر از گذشته شده است و باید دید در بازی‌های آینده شرایط به چگونه خواهد شد.

در خصوص انتخاب سرمربی جدید استقلال چه نظری دارید؟

آنطور که پیداست باشگاه به دنبال جذب یک مربی خارجی است و در چنین شرایطی  باید یک نفر هدایت کار را در دست می‌گرفت و سهراب بختیاری زاده انتخاب خوبی بوده است. سرمربی جدید اگر قرار است خارجی باشد قطعاً باید یک فرد کارنامه‌دار باشد. در خصوص گزینه داخلی هم باید گفت گزینه مناسبی جز فرهاد مجیدی نداریم.

تعطیلات پیش آمده در لیگ را برای استقلال چطور می‌بینید؟

این تعطیلات قطعاً برای استقلال اتفاق خوبی محسوب می‌شود. با توجه به از دست دادن نتایج بازی دربی و لیگ نخبگان،به لحاظ روحی و روانی بازیکنان نیازمند ریکاوری بوده که تعطیلات می‌تواند کمک خوبی برای تیم باشد. این تعطیلات همچنین برای انتخاب سرمربی خارجی زمان مناسبی بوده و حتی در صورت عدم جذب سرمربی خارجی فرصت مناسبی است برای سهراب بختیاری‌زاده تا بتواند تفکرات خود را به بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی انتقال دهد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn