تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 21:08
8 بازدید
کد خبر : 339884

در بالاترین سطح آمادگی برای مقابله با هر تهدید هستیم

در بالاترین سطح آمادگی برای مقابله با هر تهدید هستیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش پارسینه و به نقل از ایلنا، ابراهیم رضایی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله ستاد کل نیرو‌های مسلح،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش پارسینه و به نقل از ایلنا، ابراهیم رضایی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله ستاد کل نیرو‌های مسلح، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، فرماندهی انتظامی، وزارت دفاع، وزارت اطلاعات، وزارت امور خارجه، وزارت کشور، سازمان انرژی اتمی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در محل کمیسیون امنیت ملی مجلس برگزار شد.

وی توضیح داد: موضوع این جلسه بررسی سطح آمادگی دستگاه‌ها بود و نمایندگان دستگاه‌ها هر کدام در این جلسه گزارشی از سطح آمادگی دستگاه ذیربط خود ارائه کردند و آخرین وضعیت و ارزیابی‌ها را برشمردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: الحمدلله دستگاه‌های مختلف از آمادگی کامل رزمی، دفاعی و پدافندی برای مقابله با هر تهدیدی برخوردار هستند و ما امروز شاهد بالاترین سطح آمادگی هستیم. اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم ضمن تقدیر از سطح بالای آمادگی در دستگاه‌های مختلف، بر ارتقای این آمادگی‌ها تاکید کردند.

رضایی گفت: قطعاً هرگونه تهدید جمهوری اسلامی ایران با واکنش سخت، سریع و کوبنده مواجه خواهد شد و هیچ‌گونه تسامحی در این زمینه صورت نخواهد پذیرفت.

وی افزود: همکاری‌ها و هماهنگی‌های بین‌دستگاهی در وضعیت مناسبی قرار دارد و جای نگرانی نیست. گزینه‌های پیش روی جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات متنوع است و پاسخ‌های ما حتماً پشیمان‌کننده خواهد بود.

رضایی بیان کرد: روحیه نیرو‌های مسلح و دفاعی جمهوری اسلامی ایران خیلی خوب است و با توجه به عملیات موفق وعده صادق ۲ و همین‌طور حمایت حیرت‌انگیز و فراگیر ملت ایران در نماز جمعه اخیر تهران برای دفاع از منافع ملت ایران و تمامیت ارضی کشور، مصمم و قاطع هستیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تأمین امنیت ملی ایرانیان خط قرمز نظام اسلامی است و در تأمین آن کاملاً جدی هستیم، لذا در بالاترین سطح به هرگونه تهدید و تهاجم پاسخ خواهیم داد.

وی گفت: لزوم پیش بینی برای بدترین حالت ممکن، تاکید بر حفاظت کامل از اماکن حساس و حیاتی، لزوم آمادگی برای مقابله با هرگونه تهاجم دشمن، تاکید بر همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها، بازبینی و ارزیابی برخی طرح‌ها، تأمین امنیت روانی مردم و تاکید بر داشتن پیوست رسانه‌ای برای رویداد‌ها از جمله محور‌های مطالب اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در این جلسه بود.

رضایی گفت: همچنین در آغاز جلسه عباس گلرو، نماینده سمنان که به همراه وزیر امور خارجه اخیراً به کشور‌های لبنان و سوریه سفر کرده بود، گزارشی از این سفر به اعضای کمیسیون ارائه کرد. همین‌طور عباس مقتدایی، نماینده اصفهان که رئیس جمهور را در سفر قطر همراهی کرده بود، گزارشی از این سفر به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

 


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn