تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 21:14
7 بازدید
کد خبر : 339894

ادای احترام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به میراث تاریخی و شهدای نیشابور

ادای احترام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به میراث تاریخی و شهدای نیشابور

جامعه ورزشی آفتاب نو: کد خبر: ۲۷۰۳۳۸ تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ – ۱۷:۱۶ به گزارش بهداشت نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در سفری به نیشابور با ادای احترام به مفاخر تاریخی و فرهنگی این شهرستان، زیارت بقاع امامزادگان و شهدای انقلاب اسلامی را انجام داد و با حجت‌الاسلام والمسلمین

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کد خبر: ۲۷۰۳۳۸

تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ – ۱۷:۱۶

به گزارش بهداشت نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در سفری به نیشابور با ادای احترام به مفاخر تاریخی و فرهنگی این شهرستان، زیارت بقاع امامزادگان و شهدای انقلاب اسلامی را انجام داد و با حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه نیشابور، در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی این شهر گفتگو کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در نیشابور به بازدید از آثار و میراث فرهنگی و تاریخی این شهرستان پرداخت. وی در ابتدا به موزه شادیاخ، یکی از قدیمی‌ترین محله‌های نیشابور، رفت و در ادامه با حضور در آرامگاه فریدالدین عطار نیشابوری، کمال‌الملک، عمر خیام نیشابوری و حیدر یغما، شاعر خشتمال نیشابوری، به مقام این مفاخر کشور ادای احترام نمود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه همچنین به زیارت بقاع امامزاده محمد محروق، امامزاده ابراهیم و بقعه فضل بن شاذان نیشابوری، فقیه و محدث شیعه، رفت. وی سپس با حضور در بهشت فضل نیشابور بر مزار شهدای انقلاب اسلامی، از جمله شهید هادی میرآبادی از شهدای امنیت فراجا، ادای احترام کرد.

در پایان این سفر، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه نیشابور، دیدار و در خصوص مسائل فرهنگی، اجتماعی و حوزوی این شهر به تبادل نظر پرداخت. وی همچنین با حضور در دانشگاه نیشابور، به مقام شامخ شهید گمنامی که در این دانشگاه به خاک سپرده شده بود، ادای احترام کرد.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn