تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 21:25
14 بازدید
کد خبر : 339904

کمیته انضباطی شکایت پرسپولیس از استقلال را رد کرد

کمیته انضباطی شکایت پرسپولیس از استقلال را رد کرد

بازدید:۳ صد آنلاین | کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران شکایت باشگاه پرسپولیس از استقلال را رد کرد؛جزئیات را در خبر بخوانید. به گزارش صد آنلاین،در دنیای پرهیاهوی فوتبال ایران، کشمکش‌های میان دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال همیشه مورد توجه رسانه‌ها و هواداران قرار داشته است. تازه‌ترین این کشمکش‌ها، شکایت پرسپولیس از استقلال به خاطر عدم

کمیته انضباطی شکایت پرسپولیس از استقلال را رد کرد

بازدید:۳

صد آنلاین | کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران شکایت باشگاه پرسپولیس از استقلال را رد کرد؛جزئیات را در خبر بخوانید.

به گزارش صد آنلاین،در دنیای پرهیاهوی فوتبال ایران، کشمکش‌های میان دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال همیشه مورد توجه رسانه‌ها و هواداران قرار داشته است. تازه‌ترین این کشمکش‌ها، شکایت پرسپولیس از استقلال به خاطر عدم رعایت سقف بودجه در ثبت قرارداد بازیکنان است. اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران به‌تازگی این شکایت را رد کرده و در حکمی با اشاره به مستندات موجود، برائت استقلال را اعلام کرده است.

شکایت پرسپولیس از استقلال به‌دلیل ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی و ایمان عالمی، مدیر تیم استقلال بوده است. سرخ‌پوشان به عدم رعایت سقف بودجه توسط آبی‌پوشان اعتراض کردند.

 

آیا سقف بودجه واقعاً رعایت نشده است؟

در این پرونده، کمیته انضباطی پس از بررسی مدارک و مستندات، اعلام کرد که سقف بودجه باشگاه استقلال در انعقاد قرارداد با نامبردگان هیچ‌گونه محدودیتی نداشته و تخلفی احراز نشده است.

پس از صدور رای کمیته انضباطی، واکنش‌های مختلفی از سوی هواداران پرسپولیس به‌ویژه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. برخی هواداران با ناامیدی و برخی دیگر با انتقاد از مسئولان باشگاه خود، این موضوع را مورد بحث قرار دادند.

 

چشم‌انداز آینده: آیا پرسپولیس به استیناف خواهد رفت؟

با توجه به اینکه رای کمیته انضباطی ظرف مدت ۷ روز قابل تجدیدنظرخواهی است، این پرسش مطرح می‌شود که آیا پرسپولیس به این رای اعتراض خواهد کرد یا خیر.

 

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به طرح شکایت از سوی باشگاه پرسپولیس علیه استقلال آمده است:

«در خصوص گزارش واصله از سوی سازمان لیگ فوتبال کشور علیه باشگاه استقلال مبنی بر عدم رعایت دستورالعمل سقف بودجه توسط این باشگاه نسبت به قرارداد آقایان گوستاوو بلانکو، بازیکن و ایمان عالمی سرپرست با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون در خصوص افزایش سقف بودجه باشگاه‌های حاضر در لیگ نخبگان آسیا (Af Elite ) ، سقف بودجه باشگاه استقلال برای انعقاد قرارداد با نامبردگان محدودیتی نداشته و تخلفی احراز نمی‌گردد.
در نتیجه مستند به ماده ۹۵ مقررات انضباطی حکم بر برائت باشگاه استقلال صادر می‌گردد. رأی صادره ظرف مدت ۷ روز از ابلاغ نزد کمیته استیناف فدراسیون قابل تجدیدنظرخواهی است.

در حالی که رقابت‌های لیگ در حال برگزاری است، این پرونده همچنان در کانون توجه قرار دارد و سرنوشت دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

 

در نهایت، با توجه به تمام این جنبه‌ها، رقابت‌ها در فوتبال ایران همواره با کشمکش‌ها و حواشی خاص خود همراه بوده است. پرونده شکایت پرسپولیس از استقلال، تنها یکی از این نمونه‌ها است که باید دید چگونه پیش خواهد رفت.

 

ما از شما دعوت می‌کنیم که نظرات و تحلیل‌های خود را با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn