تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 21:26
24 بازدید
کد خبر : 339905

فرمانده نیروی دریایی سپاه: برای هر شرایطی آماده‌ایم؛ یکی از این موارد بازی نتانیاهو با آتش است/ به موشک‌هایی با هوش مصنوعی و پهپاد مجهز شده‌ایم

فرمانده نیروی دریایی سپاه: برای هر شرایطی آماده‌ایم؛ یکی از این موارد بازی نتانیاهو با آتش است/ به موشک‌هایی با هوش مصنوعی و پهپاد مجهز شده‌ایم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگوی تلویزیونی با العالم درباره توانمندی نظامی ایران اظهار کرد: در طول سال رزمایش‌های متعددی در منطقه و خارج آن انجام می‌دهیم. ما تمام سناریوهایی را که دشمن ممکن است در یک منطقه جغرافیایی مثلا خلیج فارس یا حتی خارج

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگوی تلویزیونی با العالم درباره توانمندی نظامی ایران اظهار کرد: در طول سال رزمایش‌های متعددی در منطقه و خارج آن انجام می‌دهیم. ما تمام سناریوهایی را که دشمن ممکن است در یک منطقه جغرافیایی مثلا خلیج فارس یا حتی خارج از آن انجام دهد، می‌سنجیم و بر اساس آن آموزش و طراحی را انجام می‌دهیم.

بنابر روایت ایسنا، وی گفت: ما خود را برای هر شرایطی آماده می‌کنیم و رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حفظه الله و فرمانده کل سپاه همواره بر ضرورت آمادگی و هوشیاری کامل برای مواجهه با شرایط عادی یا استثنایی در منطقه تاکید می‌کنند، یکی از این موارد بازی نتانیاهو با آتش و روشن کردن شعله آن است و ما حتی برای آن نیز آموزش‌های متفاوتی را طراحی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: ۴۴ سال است که این وضعیت وجود دارد، ما جنگ را پشت سر گذاشتیم، ما برای هر شرایطی برنامه داریم که یکی از این برنامه‌ها مقابله با چنین اتفاقاتی است که در آینده با آنها مواجه خواهیم شد، ما سناریویی‌هایی برای درگیری با دشمن را طراحی کرده‌ایم.

دریادار تنگسیری افزود: ما رهبری آگاه، دانا، زیرک و باهوش داریم که آینده را به خوبی می‌بیند. ۲۰ سال قبل مقام معظم رهبری نکاتی را درباره هوش مصنوعی بیان فرمودند به ویژه درباره جنگ مدرن لذا موشک‌هایی در بردهای مختلف ساختیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: وقتی وارد جنگ تحمیلی ۸ ساله شدیم، بالاترین یا بهترین موشکی که در آن زمان داشتیم موشک هارپون با برد ۴۰ کیلومتر بود، اما امروز در وزارت دفاع موشک‌هایی با بردهای مختلف در حال ساخت است که این نشان دهنده چشم انداز آینده ما است.

وی گفت: ناوها و کشتی‌های نظامی در اختیار نیروهای نظامی ما را که می‌بینید، قبلا از خارج وارد می‌کردیم، اما ما الان آنها را می‌سازیم، این همان دیدگاه ما نسبت به آینده است که بر اساس منویات رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا می‌باشد یعنی ما هر روز خود را برای مقابله با انواع تهدیدات مدرن آماده می‌کنیم لذا خود را به موشک‌های دارای هوش مصنوعی و پهپاد مجهز کرده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: همه کارهایی را که در رزمایش‌ها انجام می‌دهیم بخشی از توان نظامی‌مان است، زیرا همه توانمندی‌های خود را در معرض عموم به نمایش نمی‌گذاریم.

۲۷۲۱۸

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn