تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 22:52
9 بازدید
کد خبر : 339976

سازمان لیگ به ادعاهای مربی نساجی واکنش نشان داد

سازمان لیگ به ادعاهای مربی نساجی واکنش نشان داد

سازمان لیگ فوتبال به ادعاهای مربی نساجی درباره دخالت وزیر ورزش و جانبداری وی از یک تیم خاص واکنش نشان داد. به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال در خصوص اظهارات شاهرخ بیانی، مربی تیم نساجی علیه وزیر ورزش و ادعاهای واهی علیه احمددنیا مالی، اظهار داشت: اگرچه برد و باخت

سازمان لیگ فوتبال به ادعاهای مربی نساجی درباره دخالت وزیر ورزش و جانبداری وی از یک تیم خاص واکنش نشان داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال در خصوص اظهارات شاهرخ بیانی، مربی تیم نساجی علیه وزیر ورزش و ادعاهای واهی علیه احمددنیا مالی، اظهار داشت: اگرچه برد و باخت در فوتبال اهمیت دارد اما از همه اهالی فوتبال و به‌خصوص مربیان تیم‌های لیگ برتر می‌خواهم، وقتی نتیجه دلخواهشان به دست نیامد همه چیز را زیر سئوال نبرند و بی‌مورد در فوتبال تنش ایجاد نکنند.

وی افزود: شان وزیر ورزش و جوانان بسیار بالاتر از آن است که برای نتیجه گرفتن تیم ملوان انزلی با مدیران سازمان لیگ فوتبال یا فدراسیون فوتبال و ناظر مسابقه تماس بگیرند و بخواهند سفارش یک تیم یا یک مربی را کنند. بهتر است با ادعاهای واهی، هواداران فوتبال کشورمان را دچار تشویش و سردرگمی نکنیم. ناظر مسابقه گزارش کامل اتفاقات این بازی را به سازمان لیگ و کمیته انضباطی ارائه کرده است و نباید عجولانه صحبت و قضاوت کرد.

دبیر سازمان لیگ با تاکید بر اظهار نظرهای مسئولانه اهالی فوتبال عنوان کرد: از همه مربیان و بازیکنان و مدیران باشگاه‌ها می‌خواهم که در بیان نقطه نظرات‌شان تامل بیشتری کنند و هر مطلبی را بازگو نکنند زیرا اقشار جوان و فوتبالدوستان کشورمان همواره به اهالی فوتبال توجه خاص دارند و گاهی اظهار نظرهای غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای فقط باعث تنش و حاشیه در فوتبال می‌شود.


منبع: ایرنا

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn