تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 23:37
4 بازدید
کد خبر : 340011

بایرن مونیخ ۳-۳ اینتراخت فرانکفورت / تساوی هیجان‌انگیز در بوندسلیگا | اخبار ورزشی

بایرن مونیخ ۳-۳ اینتراخت فرانکفورت / تساوی هیجان‌انگیز در بوندسلیگا | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های بایرن مونیخ و اینتراخت فرانکفورت در هفته ششم بوندسلیگا روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند. بایرن مونیخ انگیزه زیادی برای پیروزی و سه امتیاز این مسابقه داشت، آنها می‌خواستند با گرفتن سه امتیاز مقابل حریف سرسخت خود به صدرنشینی چند ساعته لایپزیگ در بونسلیگا پایان دهند.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های بایرن مونیخ و اینتراخت فرانکفورت در هفته ششم بوندسلیگا روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

بایرن مونیخ انگیزه زیادی برای پیروزی و سه امتیاز این مسابقه داشت، آنها می‌خواستند با گرفتن سه امتیاز مقابل حریف سرسخت خود به صدرنشینی چند ساعته لایپزیگ در بونسلیگا پایان دهند.

باوارایی‌ها خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه ۱۳ سانتر بازیکنان بایرن مونیخ از جناح چپ به توماس مولر رسید، این بازیکن پس از کنترل توپ پاس خوبی را به کیم مین جائه داد تا او با ضربه‌ای محکم گلزنی کند.

برتری مونیخی‌ها در این بازی دوام زیادی نداشت، در دقیقه ۲۲ حرکت خوب و تاکتیکی فرانکفورتی‌ها منجر به گل تساوی شد. انسگر کناف در میانه‌های زمین پس از توپ‌ربایی پاس خوبی را به عمر مرموش داد و این بازیکن که با ضربه زمینی پای راست دروازه نویر را باز کرد.

اشتباه اوپامکانو در دقیقه ۳۵ باعث شد تا فرانکفورتی‌ها به گل دوم دست پیدا کنند. مدافع بایرن مونیخ در قلب خط دفاعی دچار اشتباه شد تا عمر مارموش توپ را به هوگو اکیتیکه بسپارد و این بازیکن که به خوبی جاگیری کرده بود با بغل پای ساده ورزشگاه را منفجر کند.

سه دقیقه بعد باز هم تماشاگران حاضر در ورزشگاه شاهد گلزنی در این مسابقه بودند. دایو اوپامکانو توپ برگشتی مدافعان اینتراخت را با شوتی محکم به گل تساوی تبدیل کرد.

میشل اولیسه در دقیقه ۵۳ گل سوم بایرن مونیخ را به ثمر رساند. پاس هری کین در داخل محوطه جریمه به اولیسه رسید و او با ضربه فنی توپ را به گوشه دروازه اینتراخت فرانکفورت فرستاد.

مهم‌ترین اتفاق بازی در وقت‌های اضافی رقم خورد، در حالی که همه منتظر به صدا در آمدن سوت پایان بازی به نشانه پیروزی بودند، عمر مرموش مهاجم مصری موفق شد روی یک ضدحمله بازی را به تساوی بکشاند.

با این تساوی تعداد امتیازات بایرن مونیخ به عدد ۱۴ رسید و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به لایپزیگ در صدر جدول قرار گرفت. اینتراخت فرانکفورت هم با ۱۳ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn