تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 0:00
7 بازدید
کد خبر : 340029

حکم فوری نیمه شب علیه بیرانوند در تهدید کمیته انضباطی به انتشار ویدئوی جنجالی

حکم فوری نیمه شب علیه بیرانوند در تهدید کمیته انضباطی به انتشار ویدئوی جنجالی

بازدید:۳۳۵۸ صد آنلاین | پس از مصاحبه جنجالی بیرانوند و اظهارات تهدیدآمیز او درباره عدم پرداخت جریمه ۲۰ میلیارد تومانی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از احضار او خبر داد. به گزارش صد آنلاین،علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تراکتور، که اخیراً با حکم کمیته استیناف به دلیل شکایت باشگاه پرسپولیس، به پرداخت جریمه‌ای سنگین محکوم شد، در یک مصاحبه

حکم فوری نیمه شب علیه بیرانوند در تهدید کمیته انضباطی به انتشار ویدئوی جنجالی

بازدید:۳۳۵۸

صد آنلاین | پس از مصاحبه جنجالی بیرانوند و اظهارات تهدیدآمیز او درباره عدم پرداخت جریمه ۲۰ میلیارد تومانی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از احضار او خبر داد.

به گزارش صد آنلاین،علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تراکتور، که اخیراً با حکم کمیته استیناف به دلیل شکایت باشگاه پرسپولیس، به پرداخت جریمه‌ای سنگین محکوم شد، در یک مصاحبه شبانه به شکل غیرمنتظره‌ای به این حکم واکنش نشان داد. این در حالی است که پس از این مصاحبه جنجالی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای از احضار فوری بیرانوند به این کمیته خبر داده است.

ورود به ماجرای جنجالی

 

ماجرای شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند به یک دعوای حقوقی تبدیل شده که تاکنون هیچ‌کدام از طرفین رضایتی از نتیجه نداشته‌اند. این شکایت به دلیل انتقال جنجالی بیرانوند به تراکتور مطرح شد و پس از ماه‌ها بررسی، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال او را به ۴ ماه محرومیت تعلیقی و پرداخت ۲۰ میلیارد تومان جریمه محکوم کرد.

واکنش شدید بیرانوند

 

بیرانوند که تا پیش از این حکم، در رابطه با موضوع سکوت کرده بود، پس از شکست تراکتور در برابر فولاد، در مصاحبه‌ای جنجالی با خبرنگار “ورزش سه” گفت: «من فقط می‌خواهم این را بگویم که ۲۰ میلیارد را که نمی‌دهم، بلکه ۵ میلیاردی را هم که بابت الحاقیه از من گرفتند، پس می‌گیرم.»

این اظهارات صریح بیرانوند، خبر از یک چالش جدی با فدراسیون فوتبال می‌دهد. او در ادامه به شکل تهدیدآمیز به خبرنگاران گفت: «زیاد ادامه بدهند، ویدیوهایشان هم بیرون می‌آیند!» این تهدید به انتشار ویدیوهایی که احتمالاً اطلاعات جدیدی را فاش می‌کند، فضای فوتبال ایران را به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

احضار فوری بیبرانوند به کمیته انضباطی

 

با توجه به واکنش‌های بیرانوند و اظهارات جنجالی او، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت در یک اقدام فوری او را به این کمیته احضار کند. بیانیه صادر شده در نیمه شب حاکی از آن است که این احضار به دلیل «اظهارات غیرمسئولانه و تهدیدآمیز» بیرانوند بوده و قرار است جلسه‌ای ویژه برای رسیدگی به این پرونده برگزار شود.

 

از سوی دیگر، باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرده که اگر رای صادره در کمیته استیناف مورد تجدید نظر قرار نگیرد، این پرونده را به دادگاه CAS خواهد برد. به نظر می‌رسد که ماجرای بیرانوند و پرسپولیس به این زودی‌ها به پایان نخواهد رسید و احتمالاً شاهد پیچیدگی‌های بیشتری در این پرونده خواهیم بود.

 

با توجه به این که بیرانوند به شدت به این حکم معترض است، وکلای او نیز اعلام کرده‌اند که به دنبال کاهش جریمه هستند و این موضوع را به صورت قانونی پیگیری خواهند کرد. آنها معتقدند که حکم صادره نه تنها عادلانه نیست، بلکه بخشی از شواهد مهم در بررسی این پرونده نادیده گرفته شده است. این احتمال وجود دارد که احضار بیرانوند به کمیته انضباطی به جای کاهش تنش‌ها، به افزایش تنش‌ها دامن بزند.

در نهایت، باید دید که آیا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس می‌توانند به توافقی برسند یا این ماجرا به دادگاه‌های بین‌المللی کشیده خواهد شد.

 

نظرات و تحلیل‌های خود را در مورد این پرونده جنجالی بیرانوند با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn