تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 0:17
4 بازدید
کد خبر : 340044

جزییات لیست جدید تیم ملی؛ ۱۱ لژیونر، ۱۶ لیگ برتری/ ملی‌پوشان از ۱۱ تیم با کاپیتان بدون تیم!

جزییات لیست جدید تیم ملی؛ ۱۱ لژیونر، ۱۶ لیگ برتری/ ملی‌پوشان از ۱۱ تیم با کاپیتان بدون تیم!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، امیر قلعه نویی ۲۷ بازیکن را برای دو بازی با ازبکستان در تاشکند و قطر در مشهد در مسیر صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ به اردوی تیم ملی دعوت کرده است که از این تعداد، ۱۱ بازیکن لژیونر هستند و ۱۶ نفر از تیم‌های لیگ برتری دعوت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، امیر قلعه نویی ۲۷ بازیکن را برای دو بازی با ازبکستان در تاشکند و قطر در مشهد در مسیر صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ به اردوی تیم ملی دعوت کرده است که از این تعداد، ۱۱ بازیکن لژیونر هستند و ۱۶ نفر از تیم‌های لیگ برتری دعوت شده‌اند.

لژیونرهای دعوت شده به اردوی تیم ملی از روسیه، امارات، لهستان و ایتالیا می‌آیند و علیرضا جهانبخش هم که فعلا بدون تیم است و آخرین بار مدیر برنامه‌اش حوالی ایتالیا رویت شده بود.

محمد محبی، محمد قربانی، جواد حسین نژاد از لیگ روسیه می‌آیند، سردار آزمون، سعید عزت اللهی، مهدی قائدی، سامان قدوس و شهریار مغانلو از امارات خود را به اردوی تیم ملی می‌رسانند، علی قلی زاده از لهستان خواهد آمد، مهدی طارمی از ایتالیا و علیرضا جهانبخش هم که فعلا بدون تیم است.

اما وضعیت ۱۶ بازیکن شاغل در لیگ برتر ایران هم جالب است؛

علیرضا بیرانوند (تراکتور) پیام نیازمند (سپاهان) و سیدحسین حسینی (استقلال) سه دروازه بان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند. علی نعمتی از فولاد، شجاع خلیل زاده از تراکتور، محمد دانشگر و امین حزباوی هر دو از سپاهان، محمد مهدی زارع از گل گهر مدافعان میانی دعوت شده به اردو هستند که البته کنعانی هم قرار بود در این اردو باشد که مصدوم شد. 

میلاد محمدی از پرسپولیس و ابوالفضل جلالی از استقلال دو مدافع چپ هستند که باید با هم برای رسیدن به پست خالی دفاع چپ با هم رقابت کنند، آریا یوسفی و صالح حردانی هم برای جناح راست با هم رقابت دارند و هر دو هم از سپاهان می‌آیند. وسط زمین محمد کریمی‌از سپاهان، امید نورافکن از ملوان و جلوتر مهدی ترابی و امیرحسین حسین زاده هر دو از تراکتور پازل ۱۶ قطعه ای لیگ برتر ایران فهرست تیم ملی را تکمیل می‌کنند.

همانطور که در جمع لژیونرها، امارات با اختلاف صدر را در اختیار دارد، در جمع لیگ برتری‌ها هم بیشترین سهمیه به سپاهان می‌رسد که ۶ سهمیه در تیم ملی دارد، تراکتور صاحب ۴ سهمیه است، استقلال دو سهمیه، پرسپولیس یک سهمیه و فولاد، ملوان و گل گهر هم هر کدام یک سهمیه تا این تیم ۲۷ نفره متشکل از ۱۱ لژیونر شاغل در ۴ کشور و ۱۶ لیگ برتری حاضر در ۷ تیم باشگاهی هستند. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn