تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 0:57
8 بازدید
کد خبر : 340077

بهترین‌های هفته هفتم لیگ برتر ایران/ استقلال آزاد شد، هوادار گل زد!/ تراکتور با یک باخت از صدر تا پله پنجم سقوط کرد!

بهترین‌های هفته هفتم لیگ برتر ایران/ استقلال آزاد شد، هوادار گل زد!/ تراکتور با یک باخت از صدر تا پله پنجم سقوط کرد!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبر ورزشی، دیدارهای هفته هفتم با برگزاری ۴ مسابقه روز جمعه ۱۳ مهر در شهرهای مختلف آغاز شد و هیچ کدام از چهار نماینده ایران در آسیا در این روز به میدان نرفتند. در نخستین بازی این هفته مس در خانه با یک گل مغلوب شمس آذر شد. تیم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبر ورزشی، دیدارهای هفته هفتم با برگزاری ۴ مسابقه روز جمعه ۱۳ مهر در شهرهای مختلف آغاز شد و هیچ کدام از چهار نماینده ایران در آسیا در این روز به میدان نرفتند.

در نخستین بازی این هفته مس در خانه با یک گل مغلوب شمس آذر شد. تیم سعید دقیقی با این برد طلسم شکست و احیا شد، اما برای مس طلسم بدشانسی نشکست! آنها مثل شکست قبلی به داوری اعتراض داشتند و البته بدشانس که سنگربان شمس آذر در بهترین روز خود بود.

دربی شمال دومین بازی این هفته بود که در قائمشهر به تساوی ۱-۱ انجامید. نساجی ابتدا به گل رسید اما آشفتگی خط دفاعی کار دست این تیم داد. بار دیگر مازیار زارع بازی را نگه داشت تا تماشاگران ملوان بتوانند وارد ورزشگاه شوند!

ذوب آهن در خانه دومین باخت متوالی فصل را تجربه کرد. این بار تیم محمد ربیعی ۴ گل خورد، مقابل آلومینیوم که اتفاقاً هفته قبل اولین برد فصل خود را دشت کرده بود!

در آخرین بازی روز جمعه خیبر در خانه مقابل گل گهر بدون گل متوقف شد. تیمی که با ۵ امتیاز از ۵ بازی رضا مهاجری را کنار گذاشت تا مثلاً به باخت عادت نکند، در دو بازی بدون او حتی گل هم نزده!

روز شنبه مسابقات با بازی پرسپولیس و چادر ملو آغاز شد. اولین حضور قرمزها در ورزشگاه تختی تهران و اولین تقابل با یک نماینده از استان یزد بعد دو دهه، تیم گاریدو به سختی با گل دقیقه ۹۶ گولسیانی پیروز شد تا با یک بازی کمتر به رتبه دوم جدول برسد.

سپاهان در اهواز با یک گل استقلال خوزستان را برد تا با توجه به توقف ملوان و شکست تراکتور، تیم مورایس دوباره به صدر جدول برگردد. در این مسابقه سپاهان صاحب یک پنالتی هم شد که از دست رفت تا مربی پرتغالی به خاطر عدالت خوشحال شود!

در آخرین بازی روز شنبه استقلال با سهراب بختیاری‌زاده ۲-۱ هوادار را شکست داد. آبی‌ها در نیمه اول به اندازه کل دوران نکونام فرصت گلسازی ساختند! یک گل آنها آفساید اعلام شد، دوبار به تیرک زدند و دو تک به تک مسلم را هم خراب کردند اما با دو گل به رختکن رفتند. هوادار هم در دقیقه ۹۵ از روی نقطه پنالتی موفق به زدن اولین گل این فصل خود شد.

و بالاخره در آخرین بازی این هفته روز یکشنبه ۱۵ مهر ماه تراکتور در تبریز میزبان فولاد بود. تنها بازی میان دو تیم از ۵ تیم بالای جدول در این هفته که در نهایت بار دیگر تراکتور در تبریز بازی را باخت تا صدر جدول را از دست بدهد.

تیم هفته: فولاد خوزستان

تا قبل از بازیهای این هفته تراکتور با ۱۴ امتیاز صدرنشین و فولاد با ۱۱ امتیاز پنجم بود. در مسابقه‌ای که اسکوچیچ به دلیل دو اخطاره شدن حق حضور کنار زمین را نداشت، صدرنشین در خانه پیش افتاد اما فولاد که هفته قبل اولین برد خانگی را جشن گرفته بود، خود را نباخت و به لطف ۱۰ نفره شدن حریف و اشتباه وحشتناک بیرانوند در همان نیمه اول گل مساوی را زد. در نیمه دوم نیز فولاد با یک بازی منطقی و تهاجمی موفق به زدن گل دوم شد تا در پایان هفته هفتم تراکتور به رتبه پنجم به جای فولاد برود و فولاد پشت سر سپاهان، پرسپولیس و ملوان به رتبه چهارم برسد.

بهترین‌های هفته هفتم لیگ برتر ایران/ استقلال آزاد شد، هوادار گل زد!/ تراکتور با یک باخت از صدر تا پله پنجم سقوط کرد!

مربی هفته: مجتبی حسینی (آلومینیوم)

بعد از برد نوبرانه هفته قبل مجتبی حسینی توانست دومین پیروزی را هم در فولادشهر به دست آورد. زدن چهار گل به تیم محمد ربیعی در خانه‌اش، کاری نیست که از عهده هر تیمی برآید. مجتبی حسینی با یک استراتژی بی‌نقص در هر دو نیمه برنده به رختکن رفت. اوج کار او دو تعویض دقیقه ۷۴ بود که مهاجم اصلی و یکی از دو گلزن خود را بیرون کشید و به جای آنها دو بازیکن به زمین فرستاد که در دقایق باقیمانده یکی از آنها گل سوم را زد و دیگری پاس گل چهارم را داد!

ستاره هفته: امین جهان کهن (آلومینیوم)

این هفته‌ هیچ بازیکنی موفق به زدن دو گل نشد، بازیکنی هم نداشتیم که در یک مسابقه هم گل بزند و هم گل بسازد. پرسپولیس با گل ۳ امتیازی مدافع گرجستانی برنده شد اما او در طول ۹۰ دقیقه در انجام وظایف دفاعی نمره مردودی گرفت. ماشاریپوف هم در استقلال یک ستاره بود اما فقط یک بار پاس‌های او توسط بازیکنان به گل تبدیل شد.

مهدی لموچی، سینا اسد بیگی، ساسان انصاری و بازیکنان دیگری هم بودند که درخشیدند اما بدون شک این عنوان به امین جهان کهن چپ‌پای شماره ۱۰ آلومینیوم می‌رسد. بازیکنی که در اصفهان مقابل ذوب آهن دو پاس گل داد و بیشترین سهم را در سه امتیاز تیمش و برد چهارگله داشت.

تیم منتخب هفته هفتم (۲-۴-۴):

دروازه‌بان: محمد امین رضایی (شمس آذر)
دفاع راست: بهروز نوروزی فر (آلومینیوم)
دفاع چپ: بهرام گودرزی (آلومینیوم)
دفاع میانی: گیورگی گولسیانی (پرسپولیس)
دفاع میانی: رافائل سیلوا (استقلال)
هافبک راست: علی آزادمنش (شمس آذر)
هافبک چپ: امین جهان کهن (آلومینیوم)
هافبک دفاعی: سینا اسد بیگی (فولاد)
هافبک هجومی: جلال الدین ماشاریپوف (استقلال)
مهاجم: ساسان انصاری (فولاد)
مهاجم: مهدی لیموچی (سپاهان)

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn