تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 1:04
4 بازدید
کد خبر : 340081

قدرت بازدارندگی ایران برآیند شرایط منطقه است

قدرت بازدارندگی ایران برآیند شرایط منطقه است

جامعه ورزشی آفتاب نو: حسن هانی زاده، کارشناس مسائل منطقه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا با اشاره به اینکه سازمان ملل عاجز از پایان دادن به جنگ غزه است، گفت: در جهان امروز شاهد حاکمیت قانون جنگل بر روابط بین الملل هستیم و همچنین به اعتبار اتفاقاتی که طی ماه‌ها و سال‌های گذشته

جامعه ورزشی آفتاب نو:

حسن هانی زاده، کارشناس مسائل منطقه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا با اشاره به اینکه سازمان ملل عاجز از پایان دادن به جنگ غزه است، گفت: در جهان امروز شاهد حاکمیت قانون جنگل بر روابط بین الملل هستیم و همچنین به اعتبار اتفاقاتی که طی ماه‌ها و سال‌های گذشته بویژه بعد از جنگ غزه شاهد بودیم زمانی که هر کسی قوی‌تر است ضعیف را نابود می‌کند.

وی افزود: آنچه در غزه اتفاق افتاد لکه ننگی بر دامان بشریت و نهاد‌های بین المللی و منطقه‌ای است که ۴۲ هزار انسان بی گناه از نوزاد ۶ روزه تا انسان ۸۰ ساله توسط هواپیما‌های فوق مدرن رژیم صهیونستی که ساخت آمریکا هستند شهید می‌شوند.

هانی زاده تصریح کرد: جهان شاهد وقوع جنایات در فلسطین، لبنان و غزه  است که لکه ننگی بر دامان بشریت است. متاسفانه سازمان ملل عاجز از پایان دادن به جنگ غزه است آمریکا و غرب کمک‌های مالی گسترده در اختیار رژیم صهیونستی قرار دادند و از طرفی اتحادیه عرب سکوت اختیار کرده، سازمان همکاری‌های اسلامی با داشتن ۵۵ کشور سکوت اختیار کردند که این کشتار‌ها ادامه پیدا کرد.

کارشناس مسائل منطقه ادامه داد: رژیم صهیونستی در فضای سکوت جامعه جهانی به ترور شخصیت‌های تاثیرگذار جهان اسلام مانند اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و شخصیت‌های دیگر پرداخت و متاسفانه جامعه جهانی سکوت کرد ودر چنین فضایی اگر کشوری نتواند از خود دفاع کند مورد تهاجم قرار می گیرد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران تجربه گران سنگی در چنین فضایی پشت سر گذاشت و آن جنگ بعث عراق علیه ایران بود که ۴۰ کشور کمک‌های تسحیلاتی و مالی علیه ایران انجام می‌دادند و ایران تحریم بود، اما ملت ایران دفاع کرد.

هانی زاده خاطر نشان کرد: داشتن قدرت بازدارندگی یکی از اصول و بقای حیات هر کشوری است هر ملتی اگر نتواند درمقابل تجاوزات دشمن از خود دفاع کند برای همیشه در صفحات تاریخ دفن خواهد شد. ملت ایران پویا است و خواستار زندگی مسالمت آمیز هستند و در برابر دشمن کوتاه نخواهند آمد و قدرت بازدارندگی ایران برآیند شرایط منطقه است که با توجه به شرایطی که برجهان حاکم است باید در برابر دشمن قوی بود.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn