تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 5:31
4 بازدید
کد خبر : 340265

آمار اعزام‌های آینده‌سازان پینگ پنگ از دستم خارج شده/ نوبت مدال جهانی است

آمار اعزام‌های آینده‌سازان پینگ پنگ از دستم خارج شده/ نوبت مدال جهانی است

جامعه ورزشی آفتاب نو: مهرداد علی قارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره عملکرد تیم نونهالان تنیس روی میز در قاره کهن اظهار داشت: تیم نونهالان ما در رقابت‌های تنیس روی میز حضور پیدا کرد و عملکرد امیدوارکننده‌ای داشت. دو پسر ما توانستند به عنوان نفرات اول و دوم مستقیم سهمیه جهانی بگریند

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مهرداد علی قارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره عملکرد تیم نونهالان تنیس روی میز در قاره کهن اظهار داشت: تیم نونهالان ما در رقابت‌های تنیس روی میز حضور پیدا کرد و عملکرد امیدوارکننده‌ای داشت. دو پسر ما توانستند به عنوان نفرات اول و دوم مستقیم سهمیه جهانی بگریند اما در بخش دختران کار یک مقدار متفاوت بود.

وی افزود: دختران ما برای رده پنجم و ششمی تلاش کردند که در نهایت  آدرینا خیام پنجم شد و از طریق وایلدکارت به رقابت‌های جهانی پاراگوئه راه پیدا کرد. از این بابت خوشحالیم و امیدوارم بتوانیم به موقع روادید بچه‌ها را بگیریم تا در این رویداد بزرگ حضور داشته باشند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: انقدر اعزام داشتیم که آمارش از دستم در رفته است. ما شدیدا روی تیم‌های پایه برنامه ریزی کرده ایم و از اعزام آینده سازان به رقابت‌های بین المللی هیچ هراسی نداریم و با افتخار این کار را انجام میدهیم.

وی ادامه داد: بخش اعظم کار استعدادیابی با فرشید کوکبی و تیم قدرتمندی است که داریم. بعد از آن بازیکنان در رده نونهالان زیر نظر مربیان تمرین می‌کنند و به رقابت‌های مختلف اعزام می‌شوند تا کسب تجربه کنند.

قارداشی درباره تامین هزینه اعزام‌های تیم‌های پایه به رویداد‌های بین المللی گفت: ما وظیفه داریم تا هزینه‌های را تقبل کنیم و بار اصلی این موضوع هم بر دوش فدراسیون است که با افتخار آن را انجام میدهیم. البته خود والدین و اعضای هیات رییسه هم کمک می‌کنند تا اعزام آینده سازان ادامه دار باشد.

رییس فدراسیون تنیس روی میز در پایان خاطرنشان کرد: ما با یک کار تیمی به صورت زنجیروار کار را پیش میبریم تا آینده تنیس روی میز را بسازیم. در رده‌های پایه مدال آسیایی گرفتیم و حالا نوبت جهانی است. یک سال است بنیامین فرجی نفر اول رنکینگ نوجوانان جهان است که امیدوارم او بتواند در مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان در سوئد اولین مدال تاریخ تنیس روی میز ایران در این رویداد بزرگ را کسب کند.

انتهای پیام/

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn