تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 6:11
6 بازدید
کد خبر : 340293

گوشت قرمز با نصف قیمت بازار توزیع شد

گوشت قرمز با نصف قیمت بازار توزیع شد

توزیع آنلاین گوشت قرمز آغاز شده و شهروندان می‌توانند با نصب اپلیکیشن شهرزاد خرید‌های خود را از میادین با قیمت مصوب انجام … توزیع آنلاین گوشت قرمز آغاز شده و شهروندان می‌توانند با نصب اپلیکیشن شهرزاد خرید‌های خود را از میادین با قیمت مصوب انجام دهند. در خصوص اقدامات صورت‌گرفته در سازمان میادین میوه و

توزیع آنلاین گوشت قرمز آغاز شده و شهروندان می‌توانند با نصب اپلیکیشن شهرزاد خرید‌های خود را از میادین با قیمت مصوب انجام …

توزیع آنلاین گوشت قرمز آغاز شده و شهروندان می‌توانند با نصب اپلیکیشن شهرزاد خرید‌های خود را از میادین با قیمت مصوب انجام دهند.

در خصوص اقدامات صورت‌گرفته در سازمان میادین میوه و تره‌بار 

با مهدی بختیاری‌زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه‌وتره‌بار شهرداری تهران به گفت‌وگو نشستیم.

برخی از شهروندان از میزان کیفیت میوه‌وتره‌بار گلایه داشتند، بفرمایید برای رفع این مشکل چه اقداماتی صورت‌گرفته است؟

نظارت بر عملکرد غرفه‌ها به‌صورت مدام صورت می‌گیرد و البته  مردم هم می‌توانند نظرات خود را از طریق کی‌.یو.آر کدهای موجود در تمامی غرف ارائه کنند و قطعاً با هرگونه تخلف برخورد می‌شود. البته شهروندان اگر نکات مثبتی هم دیدند، بگویند چرا که تمام نقاط مثبت و منفی در هنگام تمدید قراردادها مهم است.

در خصوص کیفیت این را بگویم که اخیراً بازدیدی از یکی از میادین میوه و تره‌بار به‌صورت سرزده داشتم و برخی از غرفه‌داران را توبیخ کرد. ما برای بالابردن کیفیت بسیار تلاش می‌کنیم اما حدود ۲۰ درصد از کل باری که وارد میادین می‌شود کیفیت مناسبی ندارد و باید غرفه‌داران به‌سرعت این محصولات را از روی پالت‌ها جمع‌آوری کنند و ما بارها در این زمینه تذکر دادیم

و شهروندان هم می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را علاوه بر کی. آر.کدها  از طریق سامانه‌ها ۱۳۷ و ۱۸۸۸ هم به ما ارائه کنند.

اخیراً شهروندان می‌توانند از طریق اپلیکیشن شهرزاد از میادین میوه وتره‌بار شهرداری تهران به‌صورت آنلاین خرید کنند، بفرمایید وضعیت کیفیت محصولات ارائه شده به چه صورت است و اگر مشکلی وجود داشت امکان مرجوعی وجود دارد؟

فروش آنلاین محصولات میوه و تره و پروتینی آغاز شده و البته ابتدا کار به‌صورت پایلوت بود تا ایرادات مشخص شود. در حال حاضر استقبال شهروندان خوب بوده است و ما محصولات  را بر اساس استاندارها برای شهروندان ارسال می‌کنیم اما اگرمیوه‌ایی کیفیت لازم را نداشت شهروندان می‌توانند آن را مرجوع کنند.

البته در بحث نظارت ما کمبود نیرو هم داریم اما با تمام موارد باز هم با جدیت موضوعات را پیگیری می‌کنیم.درصورتی‌که شهروندان نظرات خود را درسامانه‌ها ثبت کنند، ظرف کمتر از یکی ۲ ساعت به آن رسیدگی می‌شود.

غرفه‌داران باید بدانند که کیفیت خط‌قرمز ماست و با علم به این موضوع در سازمان میادین میوه وتره‌بار شهرداری تهران حضور داشته باشند و با افرادبی‌توجه قطعاً برخوردمی‌شود.

هزینه ارسال محصولات رایگان است؟

شهروندان می‌توانند اینترنتی سفارش محصولات را بدهند  و با زدن تیک حضوری خودشان به میادین مراجعه و محصولات خود را دریافت کنند اما در صورتی که بخواهد ما می توانیم محصولات را با هزینه ۴۵ هزار تومان( که البته این عدد در تمام نقاط شهر ثابت است) ارسال کنیم.

 در حال حاضر شهروندان شمال تهران بیشتر از موضوع خرید آنلاین استقبال کرده اند. این نکته را هم بگویم که  امکان مرجوعی میوه و سبزیجاتی که از نظر کیفیت مشکل دارند، وجود دارد.

ما حتی فروش گوشت، مرغ …. را هم به‌صورت آنلاین داریم و در حال حاضر هم مشکلی در ارسال نداریم.

چقدر طول می‌کشد تا محصولات سفارش داده شده به دست مشتریان برسد؟

ساعت کاری  فروش آنلاین سازمان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۷ و در روز پنجشنبه ۸ تا ۱۲  است البته در روزهای تعطیلی رسمی سفارش‌گیری برای فروش آنلاین وجود ندارد. 

شهروندان با خرید آنلاین علاوه بر صرفه‌جویی در وقت باعث کاهش آلودگی هوا و ترافیک می‌شوند. 

در خصوص نحوه واگذاری غرف توضیح دهید؟ برخی معتقدند که دست‌کاری‌ها در این موضوع صورت می‌گیرد؟

آگهی رسمی برای مزایده غرف زده‌ایم و متقاضیان می‌توانند به مراجعه به سایت  mayadin.tehran.ir و سامانه مزایده الکترونیک به نشانی mayadinonline.tehran.ir  در این مزایده شرکت کنند. حدود ۲ هزار غرفه در ۳۰۰ بازار میوه و تره شهرداری تهران واگذار می‌شود و ۲۶ مهر تمامی پاکت باز می‌شود.

مزایده سازمان در چند بخش برگزار می‌شود و تمامی کشاورزان، دامداران، مرغداران، تولیدکننده گان مواد پروتئینی،کشتارگاه‌ها  و… می توانند حضور داشته باشند حتی برای مراکز عرضه زنده دام هم مزایده گذاشته‌ایم و واگذاری غرف هم بر اساس نظر کارشناس رسمی دادگستری و مصوبه شورای اسلامی شهر تهران است. البته قیمت غرف متفاوت است و تمامی مراحل شفاف است ما حتی می‌توانیم از خبرنگاران هم دعوت کنیم حضور داشته باشند چون موضوع مخفی نداریم.

فعالیت در سازمان میادین میوه و تره‌بار الزامات و ضوابط و مقررات خاص خود را دارد و افراد با علم و آگاهی باید در مزایده شرکت کنند البته بحث کمی  و کیفی و تکریم مشتری در آیین‌نامه ها و ضوابط آماده است و افراد باید قبل از شرکت این آیین‌نامه ها را مطالعه کنند در غیر این صورت دچار مشکلاتی در سازمان می‌شوند.

اخباری مبنی بر توقف توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار منتشر شده است در این زمینه توضیح دهید.

تا این لحظه توزیع گوشت قرمز متوقف نشده است و ما هم این اخبار را در فضای مجازی دیدیم.

در خصوص قیمت محصولات پروتئینی توضیح دهید؟

 در حال حاضر گوشت ران گوساله به قیمت ۳۰۳ هزار تومان، ران گوسفندی هر کیلو ۳۲۰ هزار تومان، سردست گوسفند زیر ۳۰۰ هزار تومان توزیع می‌شود. توزیع مرغ هم به‌وفور وجود دارد و مشکلی در تأمین تخم‌مرغ نداریم و روزانه حدود ۶۰ الی ۷۰ تن توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران انجام می‌شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn