تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 10:49
22 بازدید
کد خبر : 340497

پرسپولیس به دنبال میزبانی در خارج از کشور!

پرسپولیس به دنبال میزبانی در خارج از کشور!

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران از تیم چادرملو میزبانی کرد و موفق شد با گل دقایق پایانی گولسیانی حریف خود را شکست دهد. بعد از این مسابقه بازیکنان و مربیان پرسپولیس حسابی از وضعیت چمن این ورزشگاه شاکی بودند. آنها در حالی بعد از سالها به

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران از تیم چادرملو میزبانی کرد و موفق شد با گل دقایق پایانی گولسیانی حریف خود را شکست دهد. بعد از این مسابقه بازیکنان و مربیان پرسپولیس حسابی از وضعیت چمن این ورزشگاه شاکی بودند. آنها در حالی بعد از سالها به ورزشگاه تختی کوچ کردند که در چند بازی اخیر که در شهرقدس میزبان حریفان بودند، از وضعیت چمن آن ورزشگاه هم ناامید شده بودند و امیدوار بودند تا ورزشگاه تختی وضعیتی بهتر از ورزشگاه شهرقدس داشته باشد.

به‌هرحال پرسپولیس تا دی ماه که گفته شده ورزشگاه آزادی آماده خواهد شد، باید تکلیف خود را مشخص کند که در ورزشگاه شهر قدس میزبان رقبای داخلی و خارجی باشد یا در ورزشگاه تختی به میدان برود. در این بین برخی از سرخپوشان نظرشان این است در لیگ نخبگان در قطر یا امارات میزبانی کنند چون کیفیت بد زمین‌های تهران روی عملکرد آنها تاثیر منفی دارد. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn