تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 11:38
11 بازدید
کد خبر : 340548

جریمه استقلال توسط کمیته وضعیت

جریمه استقلال توسط کمیته وضعیت

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده های مختلف صادر کرد. کیهان ورزشی-  در پی شکایت محمدمهدی احمدی از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال را بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۷۴ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده های مختلف صادر کرد.

کیهان ورزشی- 

در پی شکایت محمدمهدی احمدی از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال را بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۷۴ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت فرزاد نادری از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۶۴ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۴۱۳ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۷ میلیون و ۷۳۲ هزار و ۱۷۴ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳ میلیارد و ۳۳۵ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۵۸۷ ریال قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت محمد شادکام از باشگاه سرخپوشان نوین اطلس طلایی، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۹۱ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۵ میلیون و ۸۵۳ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان۱۰۹ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn