تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 12:28
15 بازدید
کد خبر : 340593

تکرار اتفاق جنجالی در استقلال بعد از جدایی نکونام

تکرار اتفاق جنجالی در استقلال بعد از جدایی نکونام

بازدید:۱۶۹ صد آنلاین | سیدحسین حسینی و روزبه چشمی در بازی‌های اخیر استقلال به دفعات با انجام خطاهای دور از انتظار درون محوطه جریمه ۱۸ قدم حریفان خود را صاحب ضربه پنالتی کرده‌اند. به گزارش صد آنلاین،  تکرار چندین و چند باره خطاهای پنالتی در محوطه جریمه استقلال و گل‌های خورده این تیم که همچنان رو

تکرار اتفاق جنجالی در استقلال بعد از جدایی نکونام

بازدید:۱۶۹

صد آنلاین | سیدحسین حسینی و روزبه چشمی در بازی‌های اخیر استقلال به دفعات با انجام خطاهای دور از انتظار درون محوطه جریمه ۱۸ قدم حریفان خود را صاحب ضربه پنالتی کرده‌اند.

به گزارش صد آنلاین،  تکرار چندین و چند باره خطاهای پنالتی در محوطه جریمه استقلال و گل‌های خورده این تیم که همچنان رو به افزایش است نشان دهنده شرایط بد بازیکنان با تجربه و کاپیتان‌های اصلی استقلال است.


حسین حسینی و روزبه چشمی در این چند مسابقه بارها دچار مشکلات روحی بوده‌اند و نتوانستند آنچنان که باید و شاید در شرایط حساس بازی خودشان را از زیر فشار خارج کرده و مدیریت تیم را در دست بگیرند.

حسین حسینی که در دیدار مقابل السد قطر برای دفع ناقص ضربه کرنر با یک دست به شدت تحت فشار قرار گرفته بود در دیدار مقابل هوادار هم با یک خطای بی‌مورد روی بازیکن حریف خراب شد و یک پنالتی به تیم مقابل داد.

اینکه تیم هوادار اولین گل فصلش را در دیدار مقابل استقلال به ثمر برساند و یا تیم استقلال خوزستان تنها پیروزی این فصل خود را مقابل استقلال به دست آورده باشد آمار و رکورد خوبی برای استقلال نیست.

تیم استقلال که فصل گذشته توانست با کسب کمترین گل خورده و ۶۷ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاورد نباید با وجود چنین بازیکنان با تجربه‌ای مثل حسینی و چشمی که تجربه حضور در جام جهانی را در کارنامه فوتبالیشان دارند این گونه دچار مشکلات ساده شوند و خطاهایی انجام بدهند که از چنین نفراتی انتظار نمی‌رود.

شاید سهراب بختیاری زاده به عنوان بازیکنی که سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان و گلزنی را هم در کارنامه خودش دارد بتواند با اخلاق و روحیات بالایی که در طول سال‌های فوتبالش نشان داده این دو بازیکن را در این مدت از این وضعیت روحی بد جدا کرده و آنها را آماده حضور دوباره در دیدارهای لیگ برتر مقابل تیم ذوب آهن کند.

قطعاً بازیکنان جوان تیم استقلال با نگاه کردن به عملکرد دو کاپیتان اول و دوم استقلال نسبت به مسائل این چنینی حساس می‌شوند و این می‌تواند شرایط را برای آنها تا حد زیادی دشوارتر هم بکند.

خبر ورزشی

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn