تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 12:33
9 بازدید
کد خبر : 340599

پورسلمان: پیمان فخری از ظرفیت‌های شمشیربازی است

پورسلمان: پیمان فخری از ظرفیت‌های شمشیربازی است

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: مذاکره با چند مربی خارجی آغاز شده است اما باید در نظر داشت که تعداد مربیان خوب در جهان برای تیم سابر ما که تیم چهارم المپیک است، محدود است. به گزارش شبکه ورزشی لحظه علیرضا پورسلمان در گفت‌وگو یی در خصوص مطرح شدن نام مجتبی عابدینی برای هدایت تیم سابر

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: مذاکره با چند مربی خارجی آغاز شده است اما باید در نظر داشت که تعداد مربیان خوب در جهان برای تیم سابر ما که تیم چهارم المپیک است، محدود است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه علیرضا پورسلمان در گفت‌وگو یی در خصوص مطرح شدن نام مجتبی عابدینی برای هدایت تیم سابر زیر ۲۳ سال اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی، ما نیز به دنبال استفاده از داشته‌های داخلی  برای همه رده‌ها هستیم و از همه کسانی که می‌توانند کمک کنند دعوت کردیم. مجتبی عابدینی قرار بود برای هدایت تیم سابر زیر ۲۳ سال به ما کمک کند ولی جوابی نداد. در نهایت در جلسه کمیته فنی در روز شنبه رضایی‌نژاد برای هدایت تیم زیر ۲۳ سال انتخاب شد.

وی درخصوص معرفی سرمربی تیم ملی سابر بزرگسالان گفت: ما ترکیبی از مربیان داخلی و خارجی را  برای بزرگسالان در نظر داریم. فعلا مذاکره با چند مربی خارجی آغاز شده است اما باید در نظر داشت که تعداد مربیان خوب در جهان برای تیم سابر ما که تیم چهارم المپیک است،  محدود است و مربیان خوب عدد رقم بالایی به عنوان دستمزد دریافت می‌کنند از طرفی همه تیم‌ها نیز به دنبال جذب مربیان خوب هستند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی تاکید کرد: تعداد مربیان سابر خوب زیاد نیستند و ما با چند نفر مذاکره کردیم. ما به فردی نیاز داریم که در همه بخش‌ها و رده‌ها هم بزرگسالان و هم پایه
به ما کمک کند و مربیان داخلی را نیز به روز کند.  در صورت حضور سرمربی خارجی،  چند مربی داخلی را به تیم اضافه می‌کنیم. مذاکره با مربیان داخلی را هم از هفته آینده شروع می‌کنیم.

وی تصریح کرد: یکی دو نفر دوست دارند که در کمپ بین المللی حضور داشته باشند و اگر بتوانند اسپانسر مالی بگیرند می‌توانند بروند. ما به پشتوانه سازی برای تیم ملی اهمیت زیادی می‌دهیم چون نمی‌خواهیم ترکیب ثابت را در تیم  داشته باشیم.

پورسلمان افزود: در دیدار با وزیر ورزش، وی بر چند موضوع تاکید کرد. یکی بانوان، دیگری پشتوانه سازی و استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش بود. استفاده از هوش مصنوعی و برنامه محوری نیز از دیگر مواردی بود که وزیر به آن اشاره کرد. در همین راستا کارگروه تدوین برنامه ۸ ساله تشکیل شده است. همچنین با بابویه برای راه اندازی انجمن شمشیربازی در آموزش پرورش جلسه داشتیم. پیرامون هوش مصنوعی و برای آنالیز رقبا، با یک شرکت وارد مذاکره شدیم.

وی در خصوص جایگاه حضور تیم سابر در رویدادهای مختلف به منظور حفظ رنکینگ و در پاسخ به این سوال که با توجه به در پیش بودن مسابقات الجزایر، اردوهای تیم ملی سابر از چه زمانی آغاز می شود گفت: از هفته آینده ۱۵ روز بدنسازی برای ملی‌پوشان آغاز می‌شود و بعد از آن تیم به الجزایر اعزام می‌شود.

پورسلمان در پاسخ به این سوال که آیا از ظرفیت‌های پیمان فخری برای هدایت تیم ملی سابر استفاده نمی کنید، گفت: فخری از ظرفیت‌های شمشیربازی است اما در المپیک دچار سوتفاهم شد. او به تیم ملی نمی‌آید و بعد از المپیک ایران را ترک کرد و گفت نمی‌تواند بماند ولی اگر بتواند در ایران باشد از ظرفیت او استفاده می‌کنیم.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn