تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 14:56
8 بازدید
کد خبر : 340728

کنعانی به دیدار السد نمی‌رسد

کنعانی به دیدار السد نمی‌رسد

حمیدرضا اسکندریخبرنگار گاریدو در بازی با چادرملو مجبور به سه تغییر اجباری شد که یکی از آنها دقایقی قبل از شروع مسابقه و در رختکن اتفاق افتاد. وضعیت اوستون اورونوف هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست و مصدومیت او از ناحیه همسترینگ است و تا زمانی که ‌ام‌آر‌آی نگیرد، شدت آن مشخص نمی‌شود. اما کادر پزشکی

حمیدرضا اسکندریخبرنگار

گاریدو در بازی با چادرملو مجبور به سه تغییر اجباری شد که یکی از آنها دقایقی قبل از شروع مسابقه و در رختکن اتفاق افتاد. وضعیت اوستون اورونوف هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست و مصدومیت او از ناحیه همسترینگ است و تا زمانی که ‌ام‌آر‌آی نگیرد، شدت آن مشخص نمی‌شود. اما کادر پزشکی پرسپولیس اعتقادشان این بود مصدومیتش جدی نیست.

اورونوف قرار شده در اردوی تیم ملی ازبکستان از پای خود ‌ام‌آر‌آی گرفته و کادر پزشکی پرسپولیس را هم در جریان قرار دهد. توصیه ویژه به اورونوف این بوده که اگر کوچک‌ترین دردی در همسترینگش داشت در بازی روز پنجشنبه مقابل ایران بازی نکند؛ چراکه ممکن است مصدومیتش تشدید شده و ۶، ۷ هفته‌ای دور از میادین باشد.

ستاره ازبک اگر برای بازگشت به میادین عجله نکند می‌تواند تا بازی با السد به تمرینات گروهی سرخپوشان برگردد. مصدومیت سروش رفیعی هم جدی نیست و با چند جلسه فیزیوتراپی آماده بازگشت به تمرینات گروهی خواهد شد. فقط در این میان آسیب‌دیدگی کنعانی شدید است که او را تا یک‌ماه از میادین دور نگه خواهد داشت. هرچند با بازگشت مرتضی پورعلی‌گنجی به تمرینات گروهی پرسپولیس، گاریدو می‌تواند روی او در بازی با السد حساب کند. 

متن کامل گزارش حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه فرهیختگان بخوانید

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn