تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 18:04
20 بازدید
کد خبر : 340902

خبر مهم از حضور اورونوف مقابل ایران

خبر مهم از حضور اورونوف مقابل ایران

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ازبکستان عنوان کرد که حضور اورونوف مقابل ایران قطعی نیست. به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی ازبکستان باید در سومین دیدارش در انتخابی جام جهانی به مصاف تیم ملی ایران برود. حضور اوستون اورونوف در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. به گفته داورون فیضی‌اف مدیررسانه‌ای


مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ازبکستان عنوان کرد که حضور اورونوف مقابل ایران قطعی نیست.

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی ازبکستان باید در سومین دیدارش در انتخابی جام جهانی به مصاف تیم ملی ایران برود. حضور اوستون اورونوف در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گفته داورون فیضی‌اف مدیررسانه‌ای فدراسیون فوتبال ازبکستان، اطلاعات خاصی در مورد حضور این بازیکن در دست نیست. او در صحبت‌هایی گفت: ما نمی‌توانیم در حال حاضر در مورد حضور قطعی اورونوف برابر ایران چیزی بگوییم. مشخص نیست که او در این دو دیدار شرکت خواهد کرد یا خیر اما احتمال حضور او در زمین وجود دارد.

اوستون اورونوف در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل چادرملو حضور داشت اما مهاجم ازبکستانی که در تمرینات پیش از بازی مصدوم شده بود جای خود را به بازیکن دیگری داد.

دیدار ازبکستان و ایران در ورزشگاه بنیادکار تاشکند بسیار حساس خواهد بود و سرنوشت صدرنشین جدول این گروه را مشخص خواهد کرد. هر دو تیم ۶ امتیازی‌اند. ازبکستان در دو بازی ابتدایی خود کره شمالی و قرقیزستان را شکست داده و ایران نیز مقابل قرقیزستان و امارات پیروز شده است.


منبع: مهر

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn