تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 18:39
7 بازدید
کد خبر : 340932

پنهان کردن جام قهرمانی جهان در زیرزمین!

پنهان کردن جام قهرمانی جهان در زیرزمین!

به گزارش روزپلاس، لوکا برسل، قهرمان اسنوکر قهرمان جهان در سال ۲۰۲۳، اعتراف کرد که جام قهرمانی‌اش برای مدتی طولانی در زیرزمین خانه‌اش نگهداری می‌شد. این بازیکن بلژیکی زمانی که از تمایل خود برای شرکت در مسابقات سه‌گانه مرد آهنین و کسب جام در آنجا صحبت کرد، به این موضوع اشاره کرد. لوکا برسل بلژیکی اظهار

پنهان کردن جام قهرمانی جهان در زیرزمین!

به گزارش روزپلاس، لوکا برسل، قهرمان اسنوکر قهرمان جهان در سال ۲۰۲۳، اعتراف کرد که جام قهرمانی‌اش برای مدتی طولانی در زیرزمین خانه‌اش نگهداری می‌شد. این بازیکن بلژیکی زمانی که از تمایل خود برای شرکت در مسابقات سه‌گانه مرد آهنین و کسب جام در آنجا صحبت کرد، به این موضوع اشاره کرد.

لوکا برسل بلژیکی اظهار داشت: من واقعاً به این فکر می‌کنم روی در مسابقه مرد آهنین شرکت کنم. من باید خیلی بهتر شوم و به آمادگی جسمانی برسم، اما این یک هدف بزرگ برای من است. من جام و مدال یا هر چیز دیگری را که به دست آوردم، حفظ کردم، زیرا برای من ارزش زیادی دارند. کپی جام قهرمانی جهان اسنوکر در سال ۲۰۲۳ را مدت طولانی در زیرزمین خانه‌ام گذاشتم و مدت زیادی واقعاٌ آن را ندیدم.

 تمام قهرمانان اسنوکر جهان یک کپی شخصی از جام دریافت می‌کنند و نسخه اصلی نزد انجمن جهانی بیلیارد و اسنوکر حرفه‌ای (WPBSA) باقی می‌ماند.

 

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn