تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 18:50
15 بازدید
کد خبر : 340940

عصبانیت آرتتا از مک‌کرگور: از بازیکنانم فاصله بگیر! | اخبار ورزشی

عصبانیت آرتتا از مک‌کرگور: از بازیکنانم فاصله بگیر! | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کانر مک گرگور سه شنبه هفته گذشته برای تماشای پیروزی ۲-۰ آرسنال مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه امیریتس حضور یافت. پس از پایان بازی، مک‌گرگور راهی زمین شد و در آنجا یک دیدار کوتاهس با دکلان رایس و بوکایو ساکا

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کانر مک گرگور سه شنبه هفته گذشته برای تماشای پیروزی ۲-۰ آرسنال مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه امیریتس حضور یافت.

پس از پایان بازی، مک‌گرگور راهی زمین شد و در آنجا یک دیدار کوتاهس با دکلان رایس و بوکایو ساکا داشت.

قبل از عکس گرفتن با ساکا، مک گرگور حرکات نمایشی از ورزش خود را اجرا می‌کرد که انگار سعی دارد با بازیکن انگلیسی مبارزه کند، اما به عقیده خودش همه اینها شوخی بود.

بر اساس گزارش نشریه تایمز، مک گرگور اجازه ورود به زمین را نداشت و آرسنال تحقیقات داخلی را در مورد این موضوع آغاز کرده است.

در این گزارش آمده که پس از اطلاع باشگاه از این حرکات مشت و لگدی که مک گرگور به صورت نمایشی به ساکا زده، از او خواسته شده تا فورا به سکو‌ها بازگردد.

مک گرگور و همراهانش بلیط‌های VIP را از طریق شرکت ۱Access دریافت کرده بودند که به آنها اجازه می‌داد در کنار افراد مطرح این بازی را تماشا کنند.

تایمز تایید کرده که میکل آرتتا به شدت از این اتفاق ناراحت و نگران است و باشگاه اکنون پروتکلی را درنظر گرفته تا پس از پایان بازی تنها افراد خاصی اجازه ورود به زمین را داشته باشند.

آرسنال همچنین مشتاق است که مک‌گرگور برای تماشای بازی‌های خانگی و همچنین خارج از خانه این تیم به ورزشگاه نرود و به نوعی هرگونه ارتباط با این چهره مطرح را قطع کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn