تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 19:06
17 بازدید
کد خبر : 340954

توسعه اخلاق حرفه ای با مضامین معنوی

توسعه اخلاق حرفه ای با مضامین معنوی

به گزارش جام جم-با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان ، معاونین، داوران کشوری ، کارکنان و بازنشستگان تامین اجتماعی استان بوشهر و همچنین خانواده های آنان مرحله مقدماتی و استانی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر با پیام قرآن ؛ نور هدایت ، راهنمای امت و کتاب مقاومت و

به گزارش جام جم-با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان ، معاونین، داوران کشوری ، کارکنان و بازنشستگان تامین اجتماعی استان بوشهر و همچنین خانواده های آنان مرحله مقدماتی و استانی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر با پیام قرآن ؛ نور هدایت ، راهنمای امت و کتاب مقاومت و در دو گروه آقایان و بانوان در محل سالن غدیر اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر برگزار شد.

در رشته های آیه های زندگی، نهج البلاغه، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و اذان، قرائت تقلیدی در دو رده خواهران و برادران باحضور بیش از ۲۰۰نفر از علاقمندان به کلام الله وحی برگزار شد که در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

در ابتدای آیین افتتاحیه این مسابقات محمد جواد بازدرهوا مدیر کل تامین اجتماعی بوشهر با خرسندی از حضور مدعوین به آنها خیرمقدم گفت.

بازدرهوا ضمن قدردانی از تمامی برگزار کنندگان این دور از مسابقات ابراز کرد: قرآن، روشنی بخش و گرما بخش تمامی دل‌هاست و تک تک ما در برابر آن مسئولیم، و توجه به قرآن جامعه را در تمامی ابعاد بیمه خواهد کرد . وی با بیان اینکه قرآن کریم مظهر سعادت و تقویت نگرش، رفتار و عملکرد انسانها است. اظهار داشت : یکی از راههای شکوفایی و توانمند سازی کارکنان در نهادینه سازی فرهنگ دینی و اخلاقی، ترویج معارف و اندیشه های قرآنی است .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ایجاد روحیه قرآنی و توجه به مفاهیم متعالی آن در کنار دیگر مضامین معنوی عترت و نماز باعث توسعه اخلاق حرفه ای و کاری درهراداره ای می شود اضافه کرد : هر ساله شاهد حضور گسترده و پر شور شرکت کنندگان هستیم که در کنار هم به رقابتی سالم می پردازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر در این مسابقات، رقابت در رشته‌های اذان، نهج‌البلاغه، حفظ یک جزء، حفظ سوره‌های واقعه و لقمان و حفظ ۱۴ سوره آخر قرآن صرفاً در مرحله مقدماتی و رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی و آیه‌های زندگی در هر سه مرحله مقدماتی ، بین دستگاهی و کشوری برگزار خواهد شد.

 

توسعه اخلاق حرفه ای با مضامین معنوی

 

توسعه اخلاق حرفه ای با مضامین معنوی

 

توسعه اخلاق حرفه ای با مضامین معنوی

 

توسعه اخلاق حرفه ای با مضامین معنوی

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn