تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 19:56
46 بازدید
کد خبر : 340990

علیرضا بیرانوند در آستانه محرومیت بسیار طولانی!

علیرضا بیرانوند در آستانه محرومیت بسیار طولانی!

علیرضا بیرانوند، در  اظهارات جنجالی  خود مدعی شده است که برای فسخ قرارداد با  پرسپولیس  مبلغ پنج میلیارد تومان رشوه پرداخت کرده است. این ادعا که در فضای فوتبال کشور بازتاب گسترده‌ای داشته، سوالات متعددی را در خصوص انگیزه‌ها و عواقب این اقدام مطرح کرده است. به گزارش «شایانیوز»   به نقل از طرفداری؛ طبق قوانین فدراسیون فوتبال،

علیرضا بیرانوند، در  اظهارات جنجالی  خود مدعی شده است که برای فسخ قرارداد با  پرسپولیس  مبلغ پنج میلیارد تومان رشوه پرداخت کرده است. این ادعا که در فضای فوتبال کشور بازتاب گسترده‌ای داشته، سوالات متعددی را در خصوص انگیزه‌ها و عواقب این اقدام مطرح کرده است.

به گزارش «شایانیوز»   به نقل از طرفداری؛ طبق قوانین فدراسیون فوتبال، پرداخت رشوه جرمی سنگین محسوب می‌شود و می‌تواند منجر به محرومیت طولانی مدت از فعالیت‌های فوتبالی شود. با توجه به اعتراف صریح بیرانوند، به نظر می‌رسد وی با محرومیت حداقل یک ساله مواجه شود.

در ماده ۷۲ بند دو و سه  مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است: 

۲- هرکس که اصالتاً یا از طرف شخص ثالث از طریق اعطاء یا تعهد یا پیشنهاد امتیازات یا وعده های نامشروع و غیر موجه یا رشوه به مقامات رسمی یا کارمندان فدراسیون یا هیات ها، بازیکنان یا مقامات رسمی باشگاه ها، تلاش نماید که ایشان را به نقض اساسنامه، مقررات، آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا یا فدراسیون فوتبال ترغیب یا تحریک نماید به محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی برای حداقل دوازده ماه بعلاوه حداقل دوازده ماه محرومیت از ورود به کلیه ورزشگاه های کشور و جریمه نقدی به میزان حداقل دویست میلیون ریال ، محکوم خواهد شد.

(درخواست کننده) مستقیم و غیر مستقیم (یا قبول کنند موارد فوق) مستقیم و غیر مستقیم نیز به – حداقل دوازده ماه محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بعلاوه حداقل دوازده ماه محرومیت از ورود به کلیه ورزشگاه های کشور و جریمه نقدی به میزان حداقل دویست میلیون ریال محکوم خواهد شد.

حالا باید دید در نهایت سرنوشت علیرضا بیرانوند چه خواهد شد و شاهد محرومیت بلند مدت برای او خواهیم بود یا خیر.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn