تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 20:06
44 بازدید
کد خبر : 340999

آیا قلعه نوعی ریسک می کند؟

آیا قلعه نوعی ریسک می کند؟

 تصمیم کمیته انضباطی برای بیرانوند؛ بعد از بازی های ملی به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم دارد جلسه رسیدگی به صحبت‌های بیرانوند در خصوص پرداخت رشوه به برخی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای افزودن الحاقیه به قرارداد وی، را بعد از بازی‌های ملی پیش رو برگزار کند. دلیل این تصمیم

 تصمیم کمیته انضباطی برای بیرانوند؛ بعد از بازی های ملی

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم دارد جلسه رسیدگی به صحبت‌های بیرانوند در خصوص پرداخت رشوه به برخی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای افزودن الحاقیه به قرارداد وی، را بعد از بازی‌های ملی پیش رو برگزار کند. دلیل این تصمیم کمیته انضباطی، حساسیت‌ این بازی‌ها عنوان شده است.

تیم ملی فوتبال ایران طی روزهای ۱۹ و ۲۴ مهر ماه در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی به مصاف تیم‌های ازبکستان و قطر خواهد رفت.

به احتمال زیاد بیرانوند دروازبان اصلی ایران در این دیدار خواهد بود اما آیا با توجه به اتفاقات روی داده و آنچه بعد از این بازی ها پیش روی بیرانوند است این بازیکن تمرکز لازم برای ایستادن درون دروازه تیم ملی کشور را دارد؟
باید دید آیا قلعه نوعی تحت هر شرایطی از “بیرو” استفاده می کند یا شرایط روحی و عدم تمرکز وی را هنگام انتخاب دروازه‌بان مد نظر خواهد گرفت!

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn