تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 20:11
18 بازدید
کد خبر : 341001

حداقل ۱۰ سناریو برای «پاسخ سخت» به حمله احتمالی اسرائیل

حداقل ۱۰ سناریو برای «پاسخ سخت» به حمله احتمالی اسرائیل

تسنیم نوشت: منابع مطلع نظامی گفتند که واحد‌های طراحی نیرو‌های مسلح حداقل ۱۰ سناریو متناسب برای پاسخ به اقدام احتمالی اسرائیل آماده کرده‌اند که در صورت لزوم از آنها استفاده خواهد شد.  این منابع با تاکید بر اینکه این سناریو‌ها قابلیت به روز رسانی دارد، اما آماده شدن آنها نشانه جدیت ایران در پاسخ است،

تسنیم نوشت: منابع مطلع نظامی گفتند که واحد‌های طراحی نیرو‌های مسلح حداقل ۱۰ سناریو متناسب برای پاسخ به اقدام احتمالی اسرائیل آماده کرده‌اند که در صورت لزوم از آنها استفاده خواهد شد.

 این منابع با تاکید بر اینکه این سناریو‌ها قابلیت به روز رسانی دارد، اما آماده شدن آنها نشانه جدیت ایران در پاسخ است، افزودند: پاسخ ایران ضرورتاً مقابله به مثل و در حد همان اقدام اسراییلی‌ها نخواهد بود، بلکه می‌تواند شدیدتر و به اهداف متفاوتی باشد که اثرگذاری پاسخ را تقویت کند. 

 

این منابع نظامی می‌گویند: اسرائیل به نسبت ایران جغرافیای بسیار محدودتر و زیرساخت‌های حساس‌تر و‌کمتری دارد و اقدام ایران می‌تواند رژیم را دچار مشکلات بی سابقه کند. 

به گفته این منابع، کشور‌های بسیاری به ایران اعلام کرده‌اند که هیچ مشارکتی به نفع اسراییل نخواهند داشت، اما در هر صورت هر کشوری به صهیونیست‌ها در اقدام احتمالی کمک کند، از خط قرمز ایران عبور کرده و خسارت خواهد دید.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn