تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 22:42
8 بازدید
کد خبر : 341133

سحرخیزان چشم روس ها را گرفت اما چشم امیر قلعه نویی را نه!

سحرخیزان چشم روس ها را گرفت اما چشم امیر قلعه نویی را نه!

آفتاب نو: لیست تیم ملی برای دو فیفا دی پیش رو در حالی اعلام شد که نام سعید سحرخیزان در آن دیده نمی شود. لیست تیم ملی برای دو فیفا دی پیش رو در حالی اعلام شد که نام سعید سحرخیزان در آن دیده نمی شود. گلزن جوان و ۲۱ ساله تیم اورنبورگ روسیه که

آفتاب نو:

لیست تیم ملی برای دو فیفا دی پیش رو در حالی اعلام شد که نام سعید سحرخیزان در آن دیده نمی شود.

لیست تیم ملی برای دو فیفا دی پیش رو در حالی اعلام شد که نام سعید سحرخیزان در آن دیده نمی شود. گلزن جوان و ۲۱ ساله تیم اورنبورگ روسیه که این فصل لژیونر شده، با وجود اینکه دیر به تمرین تیمش ملحق شده آمار خوبی از خود به جای گذاشته است.

قلعه نویی که آخرین بار در فیفادی اسفند ماه و اوایل فروردین نام سحرخیزان را در لیست تیم ملی قرار داده بود به شکل عجیبی از آن زمان خط قرمز روی نام این فوروارد اردبیلی کشیده است و گویا اعتقادی به او ندارد.

این درحالی است که قلعه نویی بار ها از جوان گرایی در تیم ملی سخن گفته است اما این مهاجم ۲۱ ساله فرصتی برای عرض اندام پیدا نمی کند.

توجه داشته باشید که درخشش سحرخیزان سبب شده در لیگ روسیه توجه زیادی به این مهاجم مستعد پرداخته شود و او را پدیده لیگ نامیده اند تا جایی که او بار ها جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرده است.

سحرخیزان در ۱۲ بازی برای اورنبورگ برای تمام رقابت های داخلی روسیه، موفق به ثبت پنج گل و یک پاس گل شده که آمار بهتری نسبت به شهریار مغانلو و یا مهاجمان دیگر تیم ملی نظیر مهدی ترابی و یا علیرضا جهانبخش بدون تیم دارد.

این تصمیم عجیب قلعه نویی شاید بعد ها به ضرر تیم ملی شود چرا که بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند و به میدان می روند که تقریا پایان دوران حرفه ای شان را می گذرانند و هیچ خبری در آینده نگری در لیست تیم ملی دیده نمی شود و مخصوصا در پست مهاجم تیم.

منبع: پارس فوتبال

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn