تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 0:32
73 بازدید
کد خبر : 341223

این مربی را جانشین نکونام در استقلال بدانیم؟!

این مربی را جانشین نکونام در استقلال بدانیم؟!

بالاخره هفته گذشته اتفاقی که هواداران استقلال مدت‌ها منتظرش بودند افتاد و پس از دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس و السد قطر باشگاه استقلال با استعفای جواد نکونام موافقت کرد. به گزارش «شایانیوز»   به نقل از آرمان ملی؛ مدیران باشگاه از همان لحظه قطع همکاری با نکونام اعلام کردند که سرمربی جدید این تیم خارجی

بالاخره هفته گذشته اتفاقی که هواداران استقلال مدت‌ها منتظرش بودند افتاد و پس از دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس و السد قطر باشگاه استقلال با استعفای جواد نکونام موافقت کرد.

به گزارش «شایانیوز»   به نقل از آرمان ملی؛ مدیران باشگاه از همان لحظه قطع همکاری با نکونام اعلام کردند که سرمربی جدید این تیم خارجی است و تا زمانی که گزینه مناسب انتخاب و معرفی شود سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت بالای سر تیم خواهد بود.

در این مدت از چند مربی مشهور و کمتر شناخته شده به عنوان گزینه‌های اصلی استقلال برای جانشینی نکونام نام برده شد اما مذاکرات با هیچ کدام از این گزینه‌ها به نتیجه نرسیده است.

حالا با توجه به شایعات گزینه اصلی استقلال “خولیو ولاسکوئز” سرمربی جوان و ۴۳ ساله اسپانیایی است که علیرغم سن و سال نه چندان زیادش تجربه زیادی در عرصه مربیگری دارد.

او در سال ۲۰۱۲ با پذیرفتن هدایت تیم ویارئال وارد سطح اول فوتبال اسپانیا شد. از آن سال به بعد ولاسکوئز هر فصل سرمربی یک تیم بوده و در هیچ تیمی بیشتر از یک سال مربیگری نکرده است.

رئال مورسیا و رئال بتیس اسپانیا، بلننزس پرتغال، آلکورکون اسپانیا، اودینزه ایتالیا، ستوبال و ماریتیمو پرتغال، آلاوس اسپانیا و فورتوناسیتارد ایتالیا تیم‌هایی هستند که ولاسکوئز سرمربی‌شان بوده است.

آخرین تیمی که ولاسکوئز هدایت آن را بر عهده داشته باشگاه رئال زاراگوزا اسپانیا بود که بعد از ۱۴ بار نشستن روی نیمکت این تیم و کسب ۳ برد، ۶ تساوی و ۵ باخت در اواخر سال ۱۴۰۲ از هدایت این تیم برکنار شد.   

بنا بر شایعات دستمزد او یک میلیون دلار است و قرار شده دو دستیار خارجی هم با خودش به تهران بیاورد. باشگاه استقلال پیش‌قرارداد را هم برای این مربی ارسال کرده و ولاسکوئز موافقت اولیه خودش را با مفاد قرارداد اعلام کرده است.

تقریبا همه کارها انجام شده و فقط امضای الکترونیکی ولاسکوئز مانده است. اگر ولاسکوئز قرارداد را امضا کند اواخر هفته جاری به تهران می‌آید تا کارش را در استقلال شروع کند.

فعلا بازی‌های لیگ برتر به دلیل فیفادی تعطیل است و ولاسکوئز در بدو ورودش به استقلال چند روزی فرصت دارد که با فضای استقلال و بازیکنان این تیم آشنایی پیدا کند.

باشگاه استقلال آنطور که مدیرروابط عمومی اش توییت زده گزینه های مطرح شده در فضای مجازی را تکذیب کرده اما رزومه این گزینه به نسبت دیگر گزینه ها بهتر به نظر می رسد و باید کی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn