تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 0:46
13 بازدید
کد خبر : 341232

جدیدی:قاسم پور برعکس یزدانی است/امیدوارم زارع به خودش بیاید

جدیدی:قاسم پور برعکس یزدانی است/امیدوارم زارع به خودش بیاید

جامعه ورزشی آفتاب نو: عباس جدیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم دررابطه با وضعیت کشتی آزاد ایران اظهار داشت: در المپیک باوجودی که روس‌ها نبودند و آمریکایی‌ها با پیرمردهای‌شان آمدند، نتوانستیم در کشتی آزاد طلا بگیریم، در حالی که حداقل باید دو مدال طلا می‌گرفتیم. کشتی آزاد ما در المپیک ناکام بود و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

عباس جدیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم دررابطه با وضعیت کشتی آزاد ایران اظهار داشت: در المپیک باوجودی که روس‌ها نبودند و آمریکایی‌ها با پیرمردهای‌شان آمدند، نتوانستیم در کشتی آزاد طلا بگیریم، در حالی که حداقل باید دو مدال طلا می‌گرفتیم. کشتی آزاد ما در المپیک ناکام بود و نباید نتایج آن را زیر سایه کشتی فرنگی برد.

سرمربی اسبق تیم ملی آزاد ادامه داد: در المپیک باختیم، نباید نتایج را وارونه نشان داد. منکر تلاش بچه‌ها نیستم، همه آنها می‌خواستند و تلاش کردند که بهترین نتیجه را بگیرند اما عیار کشتی آزاد ما در المپیک با طلا سنجیده می‎‌شود که ما طلا نگرفتیم.

وی با اشاره به شکست غیرمنتظره امیرحسین زارع مقابل گنو پتریاشویلی گرجستانی عنوان کرد: من زارع را قبول دارم، امیدوارم به خودش بیاید، او باتوجه به سن و سالی که دارد می‌تواند حالا حالاها در سنگین‌وزن جهان مدال بگیرد، اما بررسی نشد چرا او باید مقابل یک پیرمرد آنطور ببازد، هنوز ندیدم این موضوع را تحلیل کنند.

جدیدی درباره مسابقات جهانی پیش رو در آلبانی و رقابتی که بین سه کشتی‎گیر مطرح جهان از ایران، آمریکا و روسیه در وزن ۹۲ کیلوگرم اتفاق خواهد افتاد، تصریح کرد: فکر می‌کنم عبدالرشید سعدالله‌یف باتوجه به اینکه به وزن پایین آمده، این تغییر وزن او را تهدید می‌کند و روی کیفیت کارش تأثیر می‌گذارد. مشکل اصلی او را همین مسئله می‌دانم. از یک طرف سلاح برنده کامران قاسم‌پور زیرگیری است. دو بار با جی‌دن کاکس آمریکایی در این وزن کشتی گرفت، حالا باید دید با دیوید تیلور چه کار می‌کند.

قهرمان پیشین کشتی جهان در پاسخ به این سؤال که شانس کامران قاسم‌پور را در مصاف با دیوید تیلور چقدر می‌داند؟ گفت: کشتی آنها از نظر من ۵۰-۵۰ است. قاسم‌پور اگر در رفت و برگشت‌ها مقابل تیلور جا نماند می‌تواند او را ببرد.

جدیدی افزود: رشید سعدالله‌یف برای ۹۲ کیلو وزن کم می‌کند و من فکر می‌کنم پایه کشتی‌های او، روی قدرت و توان بدنی‌اش بود و الان در وزن جدید یک مقدار کشتی‌اش را متزلزل می‌دانم و فکر نمی‎‌کنم اینجا درخشش سابق را داشته باشد. شانس کامران قاسم‌پور را برای طلای این وزن بیشتر می‌دانم، اگر همانطور که گفتم روی رفت و برگشت‌هایش در کشتی با تیلور حواسش جمع باشد و همان زیرگیری‌هایی که قبلاً از او دیدیم را اجرا کند. ضمن اینکه اسم حریف روی کشتی‌اش تأثیر نگذارد. اینطور باشد، شانس برد او بیشتر از دو حریف دیگرش هست.

این پیشکسوت کشتی عنوان کرد: کلاس کشتی تیلور را بالاتر از سعدالله‌یف می‌دانم. کامران قاسم‌پور اما زیرگیر بسیار خوبی است و باید از این فاکتورش استفاده کند. اگر حسن یزدانی هم مثل او زیرگیری می‌کرد، می‌توانست تیلور را در این سال‌ها ببرد. او زیرکتف را خوب اجرا می‌کرد اما قاسم‌پور برعکس اوست و خوب زیر می‎‌گیرد، به همین دلیل شانس بردش را مقابل تیلور بالا می‌دانم.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn