تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 3:14
7 بازدید
کد خبر : 341342

سبک بازی ازبکستان شبیه روسیه است | اخبار ورزشی

سبک بازی ازبکستان شبیه روسیه است | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد محبی بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال روستوف روسیه در گفت‌وگویی در رابطه با تقابل تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان، اظهار داشت: ازبکستان واقعا تیم قدرتمندی است و تقریبا به سبک فوتبال روسی بازی می‌کند. بازیکنان این تیم خیلی جنگنده و به لحاظ بدنی قوی هستند

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد محبی بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال روستوف روسیه در گفت‌وگویی در رابطه با تقابل تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان، اظهار داشت: ازبکستان واقعا تیم قدرتمندی است و تقریبا به سبک فوتبال روسی بازی می‌کند. بازیکنان این تیم خیلی جنگنده و به لحاظ بدنی قوی هستند و در خال حاضر استعدادهای خوبی هم در اختیار دارند. در لیگ ایران که اورونوف و ماشاریپوف را دارند و چند بازیکن خوب هم در لیگ روسیه دارند، مانند فیض‌الله‌اف که در زسکا مسکو بازی می‌کند او بازیکن تکنیکی و ریزنقشی است.

وی در رابطه با دیدار آخر ایران مقابل ازبکستان گفت: بازی قبلی ما با ازبکستان که با تساوی ۲ بر ۲ تمام شد، نیمه اول کاملا سوار بر بازی بودیم و دو گل خوب هم زدیم اما متاسفانه نیمه دوم یک اشتباه کردیم و گل خوردیم. بعد از آن هم جو ورزشگاه و پرس شدید باعث شد بازی را از ما بگیرند.

محبی در رابطه با وضعیت فوتبال بوشهر اظهار داشت: واقعا باید به حال فوتبال بوشهر تأسف خورد که چنین وضعیتی دارد. آنقدر در این استان منابع طبیعی مانند نفت و گاز وجود دارد که تنها با یک درصد آن می‌توان یک تیم لیگ برتری خوب در حد سپاهان درست کرد.

وی ادامه داد: استان بوشهر فوتبال‌خیز است و اگر در لیگ برتر نماینده داشته باشد، مردم بوشهر شور و اشتیاق زیادی برای رفتن به ورزشگاه خواهند داشت. اصلا زندگی کل مردم شهر عوض می‌شود. در حال حاضر مهدی طارمی، مهدی قایدی، محمد دانشگر و من ۴ بازیکن بوشهری حاضر در اردوی تیم ملی هستیم.

دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان پنج‌شنبه (۱۹ مهر) از ساعت ۱۷:۳۰ در تاشکند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn