تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 12:00
16 بازدید
کد خبر : 341712

دلار در آستانه سقوط | آیا مرزهای حمایتی در خطرند؟

دلار در آستانه سقوط | آیا مرزهای حمایتی در خطرند؟

به گزارش نبض بازار، به عقیده تحلیلگران، سیاست‌های بانک مرکزی در یک سال و نیم گذشته و کاهش ریسک‌های موجود می‌تواند به کاهش قیمت دلار کمک کند. همچنین، کاهش فاصله بین نرخ ارز در بازارهای رسمی و غیررسمی می‌تواند تأثیرات مثبتی بر اقتصاد کشور بگذارد و به تثبیت بازار ارز کمک کند. در روز دوشنبه،

به گزارش نبض بازار، به عقیده تحلیلگران، سیاست‌های بانک مرکزی در یک سال و نیم گذشته و کاهش ریسک‌های موجود می‌تواند به کاهش قیمت دلار کمک کند. همچنین، کاهش فاصله بین نرخ ارز در بازارهای رسمی و غیررسمی می‌تواند تأثیرات مثبتی بر اقتصاد کشور بگذارد و به تثبیت بازار ارز کمک کند.

در روز دوشنبه، دلار در بازار هرات با گپ منفی ۴۱۰ تومانی آغاز و در نیمه اول معاملات به ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان رسید. در نیمه دوم نیز با نوسان مثبت ۲۵۰ تومانی به کانال جدیدی وارد شد. قیمت دلار تهران نیز در همان روز با گپ منفی ۳۵۰ تومانی به ۶۲ هزار و ۷۵۰ تومان رسید.

بیشتر بخوانید

تحلیلگران تأکید دارند که اگر قیمت دلار هرات زیر ۶۲ هزار و ۸۰۰ تومان نوسان کند، احتمال کاهش به سطوح حمایتی ۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان وجود دارد. در همین حال، قیمت درهم امارات به ۱۷ هزار و ۳۴۰ تومان رسید و دلار در مرکز مبادله ایران با افزایش ۳۲ تومانی به ۴۹ هزار و ۹۱۰ تومان معامله شد.

در مجموع، پیش‌بینی می‌شود که در صورت عدم ورود ریسک‌های جدید، قیمت دلار در محدوده‌های فعلی باقی خواهد ماند و اگر فشار عرضه افزایش یابد، ممکن است به سطوح حمایتی پایین‌تری مانند ۶۱ هزار و ۷۰۰ تومان کاهش یابد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn