تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 13:28
31 بازدید
کد خبر : 341798

روشن:یکسری دلال اطراف باشگاه می‌خواهند به استقلال سرمربی بدهند/ وقتی کاپیتان تیم را اذیت می‌کنند وای به حال بقیه

روشن:یکسری دلال اطراف باشگاه می‌خواهند به استقلال سرمربی بدهند/ وقتی کاپیتان تیم را اذیت می‌کنند وای به حال بقیه

شکل مدیریتی باشگاه استقلال باید تغییر کند پیشکسوت تیم استقلال گفت: یکسری دلال دور تیم هستند و می‌خواهند هر طور شده سرمربی مدنظرشان را به تیم بدهند. حسن روشن در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره اینکه استقلال با سرمربی موقت به کار خود ادامه می‌دهد و مدیریت باشگاه در اواسط تیم فصل اول به دنبال سرمربی

شکل مدیریتی باشگاه استقلال باید تغییر کند

روشن:یکسری دلال اطراف باشگاه می‌خواهند به استقلال سرمربی بدهند  وقتی کاپیتان تیم را اذیت می‌کنند وای به حال بقیه

پیشکسوت تیم استقلال گفت: یکسری دلال دور تیم هستند و می‌خواهند هر طور شده سرمربی مدنظرشان را به تیم بدهند.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره اینکه استقلال با سرمربی موقت به کار خود ادامه می‌دهد و مدیریت باشگاه در اواسط تیم فصل اول به دنبال سرمربی خارجی است، اظهار کرد: سهراب بختیاری‌زاده از همه خارجی‌هایی که باشگاه می‌خواهد بیاورد، بهتر است. سرمربی کاربلد خارجی که الان بیکار نیست. اگر می‌خواهند سرمربی درجه ۲ یا ۳ خارجی بیاورند بختیازی‌زاده خیلی بهتر می‌تواند کار کند، چون بهتر تیم را می‌شناسد.

دلال‌ها مربی و بازیکن خارجی در خانه دارند

وی ادامه داد: سرمربی توانمند خارجی خیلی هم خوب است. مثل ماشین می‌ماند، اگر پراید داشته باشید که نه امنیت دارد نه کیفیت ماشین‌های خوب را دارد. تصادف کنی ممکن است مرگ سراغت بیاید. مسابقات در سراسر دنیا شروع شده و سرمربی خوب بدون تیم نیست. یکسری دلال دور تیم هستند و می‌خواهند هر طور شده سرمربی مدنظرشان را به تیم بدهند. دلال‌هایی داریم که مربی و بازیکن خارجی را در خانه خود نگه می‌دارند تا آنها را به تیم‌های مختلف بدهند. خیلی از این خارجی‌ها فارسی هم یاد گرفته‌اند. اگر استقلال بخواهد از این دست مربیان بیاورد که فایده‌ای ندارد. همان بهتر که بختیاری‌زاده به کارش ادامه دهد.

مدیریت استقلال بد با بختیاری‌زاده حرف زد

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه بد با سهراب بختیاری‌زاده حرف زده است. باید او را به عنوان سرمربی می‌آوردند تا به کارش ادامه دهد. نه اینکه به او گفتند تو سرمربی موقت هستی تا سرمربی بیاوریم بعد کمک او می‌شوی، باید سهراب را می‌آوردند و بعد که سرمربی مدنظر خود را می‌آوردند از او رخصت می‌گرفتند تا سرمربی خارجی بیاورند، بعد از سهراب می‌خواستند تا دستیار سرمربی جدید شود. اتفاقاً بختیاری‌زاده توانست تیم را جمع کند و در اولین بازی به پیروزی رسید. الان هم بازی‌های ملی است، وقت دارد تا با تیم کار کند و در بازی‌های بعدی هم نتیجه بگیرد. 

وای به حال بقیه بازیکنان استقلال

وی درباره اینکه تمامی بازیکنان استقلال به غیر از سید حسین حسینی کاپیتان تیم درصدی از قرارداد خود را گرفتند و حسینی به کمیته انضباطی باشگاه احضار شده، تصریح کرد: حسینی راست گفته، می‌خواهد تکلیف قراردادش روشن شود. وقتی باشگاه کاپیتان این تیم را این چنین اذیت می‌کند، وای به حال بقیه بازیکنان؛ اصلاً شرایط مدیریتی باشگاه خوب نیست. باید شکل مدیریتی باشگاه تغییر کند و روندی را در پیش بگیرد که وضعیت تیم درست شود. نمی‌شود که تکلیف سرمربی و کاپیتان تیم به شکلی باشد که سر و صدای همه درآید. بالاخره چارچوب و قوانینی است که بر اساس آن می‌توان باشگاه را درست مدیریت کرد.  

روشن یادآور شد: هلدینگ خلیج فارس کار‌های زیادی دارد و مدیریت ورزشی نکرده است. باید خارج از کار‌های زیادی که در هلدینگ دارند اداره استقلال را به یک اکیپ مدیریتی ورزشی دهند و خودشان بر امور نظارت کنند. با این وضع مدیریتی که در باشگاه می‌بینیم شرایط استقلال بدتر از قبل می‌شود مگر اینکه تغییرات مثبتی صورت گیرد. وگرنه منتظر نمانیم تا استقلال بتواند روند مثبتی پیدا کند.  

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn