تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 13:50
6 بازدید
کد خبر : 341815

برگزاری مسابقه نقاشی ۴ هزار متری کودکان استان همدان با موضوع آب

برگزاری مسابقه نقاشی ۴ هزار متری کودکان استان همدان با موضوع آب

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان؛ فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: نقش کودکان در مدیریت مصرف آب بسیار مهم است، زیرا آموزش و ترویج رفتارهای پایدار از سنین پایین می‌تواند تأثیرات طولانی‌مدتی بر محیط زیست و آینده مصرف منابع طبیعی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان؛ فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: نقش کودکان در مدیریت مصرف آب بسیار مهم است، زیرا آموزش و ترویج رفتارهای پایدار از سنین پایین می‌تواند تأثیرات طولانی‌مدتی بر محیط زیست و آینده مصرف منابع طبیعی داشته باشد.

 

بختیاری‌فر با بیان اینکه کودکان باید از سنین کودکی در مورد اهمیت آب و کمبود منابع آبی آگاهی پیدا کنند، تصریح کرد: این آموزش‌ها می‌تواند شامل مباحثی مانند چرخه آب، تأثیر کمبود آب بر محیط زیست و جامعه و راهکار‌های مدیریت مصرف آب باشد.

 

وی ادامه داد: کودکان به دلیل تاثیرپذیری بالا و توانایی انتقال رفتارهای خود به دوستان و خانواده، می‌توانند به عنوان الگوی مناسبی برای دیگران در مدیریت مصرف آب عمل کنند. وقتی یک کودک در محیط مدرسه یا خانه رفتارهای صرفه‌جویانه را انجام می‌دهد، این رفتارها به سرعت به سایر افراد نیز منتقل می‌شود بنابراین همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دستور کار ما قرار گرفته و در برخی برنامه‌های هفته ملی کودک، همکاری داریم. 

 

وی برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان با موضوع آب به طور همزمان در سراسر استان را از جمله برنامه هایی دانست که می تواند اهمیت و ارزش آب را در ذهن کودکان حک کند.

 

بختیاری‌فر در پایان خاطرنشان کرد: با آموزش و تربیت درست کودکان، می‌توان رفتارهای مسئولانه‌ای نسبت به مصرف آب ایجاد کرد که نه تنها به حفظ و نگهداری منابع آبی کمک می‌کند، بلکه در طولانی مدت، فرهنگ‌سازی برای جامعه را به همراه دارد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn