تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 13:55
6 بازدید
کد خبر : 341821

«ترامپ» جایگزین «جنسلر» را انتخاب کرد

«ترامپ» جایگزین «جنسلر» را انتخاب کرد

هومن جعفریخبرنگار بر اساس گزارش ۷ اکتبر وبگاه پولیتیکو، یکی از مقامات سابق کمیسیون اوراق بهادار گفت که گالاگر برای ریاست رگولاتور اوراق بهادار در دوره ترامپ یک «انتخاب طبیعی» خواهد بود. گالاگر از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ به عنوان کمیسر در همین نهاد خدمت کرد و در سال ۲۰۲۰ به عنوان مدیر ارشد حقوقی

هومن جعفریخبرنگار

بر اساس گزارش ۷ اکتبر وبگاه پولیتیکو، یکی از مقامات سابق کمیسیون اوراق بهادار گفت که گالاگر برای ریاست رگولاتور اوراق بهادار در دوره ترامپ یک «انتخاب طبیعی» خواهد بود. گالاگر از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ به عنوان کمیسر در همین نهاد خدمت کرد و در سال ۲۰۲۰ به عنوان مدیر ارشد حقوقی در رابینهود انتخاب شد.

در ماه ژوئیه، ترامپ ادعا کرد که اگر بخواهد کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا را در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر شکست دهد، در روز اول، گری جنسلر، رئیس کمیسیون اوراق بهادار را برکنار خواهد کرد. از اکتبر، بسیاری از نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که نامزد جمهوری‌خواه با هریس در سراسر کشور و در ایالت‌های مهم میدان نبرد شانه به شانه دارد.

به گزارش پولیتیکو، تنظیم‌کننده‌های سابق پیشنهاد کردند که ترامپ می‌تواند سایر مقامات سابق از جمله کریس جیانکارلو، کمیسیونر و رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا و رابرت استبینز، مشاور کل سابق این کمیسیون  را در نظر بگیرد. مقامات سابق همچنین از هستر پیرس، یکی از پنج کمیسیونر این نهاد نام بردند که در سمت خود، نظرات طرفداران رمزارزها را ابراز کرده است.

کمپین ترامپ در مورد انتخاب کابینه بالقوه ۲۰۲۵ اعلامیه های رسمی کمی داده است. کمپین این نامزد جمهوری خواه گزارش هایی مبنی بر اینکه جیمی دیمون، مدیرعامل جی پی مورگان یا لری فینک، مدیرعامل بلک راک را به عنوان وزیر خزانه داری در نظر   می گیرد را رد کرد و پیشنهاد کرد که ایلان ماسک در صورت انتخاب مجدد ترامپ،     می تواند نقشی را در کابینه او ایفا کند. مدیرعامل تسلا در ماه‌های اخیر حمایت عمومی خود از ترامپ را افزایش داده است، حتی در یک گردهمایی ۵ اکتبر روی صحنه ظاهر شد.

مشخص نیست که آیا هریس در صورت پیروزی در نوامبر، جنسلر را به عنوان رئیس کمیسیون اوراق بهادار حفظ خواهد کرد یا خیر. در ماه سپتامبر، برای اولین بار در مبارزات انتخاباتی خود، نامزد دموکرات به طور علنی گفت که قصد دارد از صنعت دارایی دیجیتال در سال ۲۰۲۵ حمایت کند.

با توجه به اینکه بسیاری از حامیان کریپتو از رویکرد این نهاد در مورد ارزهای دیجیتال تحت ریاست جنسلر انتقاد می کنند، معاون رئیس جمهور هریس می تواند درخواست استعفای او را در نظر بگیرد. در غیر این صورت، دوره ریاست او رسماً در ژوئن ۲۰۲۶ به پایان می رسد. مارک کوبان در مصاحبه ای در سپتامبر گفت که مایل است این نهاد نظارتی را تحت دولت هریس رهبری کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn