تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 14:12
8 بازدید
کد خبر : 341837

اساسنامه‌ فدراسیون‌های ورزشی تغییر نکند

اساسنامه‌ فدراسیون‌های ورزشی تغییر نکند

شروین اسبقیان، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش پس از مجمع سالیانه فدراسیون جانبازان و توان‌یابان دباره انتخابات فدراسیون روستایی و عشایری در جمع خبرنگاران گفت: ایلکا از همکاران خوب ما است ولی با توجه به اینکه ابلاغی از جانب وزیر ورزش وقت داشت امکان حضور در انتخابات را نداشت و دنیامالی نیز

شروین اسبقیان، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش پس از مجمع سالیانه فدراسیون جانبازان و توان‌یابان دباره انتخابات فدراسیون روستایی و عشایری در جمع خبرنگاران گفت: ایلکا از همکاران خوب ما است ولی با توجه به اینکه ابلاغی از جانب وزیر ورزش وقت داشت امکان حضور در انتخابات را نداشت و دنیامالی نیز تاکید دارند که سرپرستها نباید کاندید شوند.

وی درباره استقلال روئینگ و نبود زیرساخت برای این رشته گفت: با همانگی هایی که ایجاد شده ساختمان کنار دریاچه آزادی متعلق به سه رشته بوده است اما درحال حاضر آقای شادی در یک اتاقی در همان ساختمان ساکن شده است و در اسرع وقت در یک مکان مناسب کارش را ادامه خواهد داد.

تغییرات در فدراسیون شطرنج

اسبقیان گفت: احتمالا در فدراسیون شطرنج تغییراتی خواهیم داشت و صحبت‌هایی درباره جابجایی سرپرست شده است که در یک یا دوروز آینده همه چیز مشخص می شود.

تغییراتی در اساسنامه ها ایجاد نمی شودوی درباره احتمال تغییر اساسنامه ها گفت: دنیامالی معتقد است اتفاقی اگر در فدراسیون ها بیفتد باید وزارت ورزش در جریان آن باشد. وزارت ورزش وظیفه نظارت بر عملکرد فدراسیون ها را دارد.

وی افزود: اساسنامه‌ها با هماهنگی ایجاد می شود. منافع ملی ما در اولویت است و پای آن می ایستیم و با کسی معامله نمی‌کنیم.

اسبقیان درباره وظیفه معاونت فرهنگی درباره حاشیه های پیش آمده این روزها در فوتبال گفت: هر ورزشکار یا پیشکسوتی باید اصول اخلاقی را مراعات کند و بدون مستندات صحبت نکند.

وی افزود: اگر کسی بدون مستندات صحبت کند تبعاتش دامنگیر خودش می شود و ما مقررات را اعمال میکنیم. دین ما فرهنگی و اخلاقی است و فلسفه وجود ما توسعه اخلاق است.

اسبقیان درباره جلسات پیرامون حواشی وزنه برداری گفت: جلساتی با آقای انوشیروانی داشتیم و توضیحاتی به وزیر ارائه دادند. مسابقات قهرمانی جهان در پیش است و وزنه برداری باید در لس انجلس و ناگویا درخشان باشد.

اسبقیان درباره حواشی رشته موج سواری گفت: با کسانی که مقررات فرهنگی و اخلاقی را رعایت نمی کنند برخورد خواهد شد.وی درباره بازی ایران و قطر در کشور ثالث گفت: من از این موضوع بی خبرم و آن را نشنیده بودم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn