تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 15:13
11 بازدید
کد خبر : 341897

جشنواره پاییزی شاتل، بهترین فرصت خرید اینترنت ADSL

جشنواره پاییزی شاتل، بهترین فرصت خرید اینترنت ADSL

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد. یکی از بهترین فرصت‌ها برای خرید سرویس اینترنت ADSL2+، جشنواره‌های فصلی شاتل است. شاتل در ابتدای هر فصل یک جشنواره فروش اولیه سرویس ADSL2+ در نظر گرفته و تخفیف‌های قابل‌توجهی را به مشتریان اولیه ارائه می‌دهد. در جشنواره پاییزی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و
تحریریه مسئولیتی
درباره محتوای آن ندارد.

یکی از بهترین فرصت‌ها برای خرید سرویس اینترنت ADSL2+، جشنواره‌های فصلی شاتل است. شاتل در ابتدای هر فصل یک جشنواره فروش اولیه سرویس ADSL2+ در نظر گرفته و تخفیف‌های قابل‌توجهی را به مشتریان اولیه ارائه می‌دهد. در جشنواره پاییزی امسال نیز به‌رسم فصل‌های گذشته، تا ۸۵درصد تخفیف روی ۳ سرویس اینترنت متنوع و متناسب با نیازهای کاربران گوناگون در نظر گرفته شده است. با این تخفیف‌ها، قیمت نهایی هر سرویس بسیار مناسب و به‌صرفه شده است.

این روزها در اختیار داشتن سرویس اینترنت ثابت یکی از اصلی‌ترین نیازهای روزمره هر فرد محسوب می‌شود؛ از همین رو و با افزایش چشمگیر قیمت اینترنت در اواخر سال گذشته، جشنواره پاییزی شاتل با تخفیف تا ۸۵درصد، فرصت بسیار خوبی برای خرید یک سرویس اینترنت پرسرعت و به‌صرفه محسوب می‌شود. ویژگی دیگر این جشنواره این است که تمامی حجم ترافیک بسته‌ها به‌صورت بین‌الملل در نظر گرفته شده و تنوع بسته‌ها قدرت انتخاب را برای شما فراهم می‌کند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید اینترنت ADSL را دارید، بسته‌های جشنواره پاییزی شاتل را از دست ندهید. سرویس‌های ارائه شده در این جشنواره به شرح زیر است:

جشنواره پاییزی شاتل، بهترین فرصت خرید اینترنت ADSL

سرویس ۱۲ ماهه اینترنت ADSL2+ با ۶۰۰۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل

این بسته برای کاربران پرمصرف مناسب‌تر است. اگر استریمر یا گیمر هستید و آنلاین بازی می‌کنید، این سرویس مناسب شماست. در این سرویس قیمت ۱۲ ماه اشتراک اینترنت ADSL2+ با ۶۰۰۰ گیگابایت ترافیک نقره‌ای بین‌الملل، با ۸۵درصد تخفیف، به‌قیمت ۱،۲۰۰،۰۰۰ تومان (ماهانه ۱۰۰هزار تومان) در نظر گرفته شده است.

سرویس ۶ ماهه اینترنت ADSL2+ با ۱۸۰۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل

این بسته برای کاربران با مصرف متوسط مناسب‌تر است. اگر اهل تماشای فیلم و سریال و شبکه‌های اجتماعی یا شرکت در جلسات و کلاس‌های آنلاین هستید، این سرویس برای شما مناسب است. در این سرویس قیمت ۶ ماه اشتراک اینترنت ADSL2+ با ۱۸۰۰ گیگابایت ترافیک نقره‌ای بین‌الملل، با تخفیف ۷۳درصد، ۶۴۲هزار تومان (ماهانه ۱۰۷هزار تومان) در نظر گرفته شده است.

سرویس ۳ ماهه اینترنت ADSL2+ با ۳۶۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل

این بسته برای کاربران با مصرف ترافیک کمتر مناسب است. در این سرویس قیمت ۳ ماه اشتراک اینترنت با ۳۶۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل، ۱۴۴هزار تومان (ماهانه ۴۸هزار تومان) در نظر گرفته شده است.

شاتل فرصت کوتاهی برای خرید بسته‌های این جشنواره در نظر گرفته است، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید سرویس اینترنت ADSL2+ را دارید، به سایت شاتل مراجعه کرده یا با شماره ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn