تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 15:25
8 بازدید
کد خبر : 341910

واکنش چمران به اختلال مکرر مترو

واکنش چمران به اختلال مکرر مترو

کدخبر: ۱۲۳۹۵۳ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ۱۴:۱۱ جامعه رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تاکید شده برای جلوگیری از حوادث همه موارد فنی به خوبی رعایت شود زیرا مترو مهم است. مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تاکید شده برای جلوگیری از حوادث همه موارد فنی به خوبی رعایت شود زیرا مترو مهم است.

واکنش چمران به اختلال مکرر مترو


مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز در ابتدا تعدادی از کودکان نخبه در شورا حضور دارند که از آنها تقدیر خواهد شد، اظهار کرد: یک فوریت لایحه اعطای مجوز به بانک شهر و گزارشی درخصوص ون‌تاکسی‌هایی که قرار است به کار گرفته شوند، ارائه خواهد شد.

وی افزود: در جلسه امروز لایحه ممنوعیت افزایش تعداد کیوسک‌ها بررسی می‌شود، زیرا بر اساس بودجه پیش‌بینی شده باید سالیانه دو درصد از آنها کاسته شود؛ چراکه معابر پایتخت بیش از این گنجایش ندارد.

چمران با بیان اینکه در دوره چهارم شهر دوستدار کودک تصویب شد، تصریح کرد: قرار بود در بوستان‌ها امکانات بیشتری برای کودکان پیش‌بینی شود و در تمام محلات وسایلی را برای بازی و سرگرمی و ورزش کودکان در نظر بگیریم که این وظیفه روزمره است.

وی با بیان اینکه متاسفانه اختلالات در مترو وجود دارد، گفت: تاکید ما بر رفع این اختلالات است و در ساعات پیک صبح که سرفاصله‌ها کاهش و قطار‌ها افزایش می‌یابد امکان اختلال وجود دارد، اما سعی بر این است به حداقل برسد.

 





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn