تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 15:32
11 بازدید
کد خبر : 341917

توفیق اجباری برای سرخابی ها در میزبانی لیگ نخبگان

توفیق اجباری برای سرخابی ها در میزبانی لیگ نخبگان

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  بعد از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد میزبانی ایران از تیم ملی قطر در کشور ثالث این اتفاق برای باشگاه‌های ایرانی نیز در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان سطح ۲ رخ دهد. تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در بازی‌های اخیر به دلیل تعمیرات و بازسازی ورزشگاه آزادی در زمین‌های

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  بعد از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد میزبانی ایران از تیم ملی قطر در کشور ثالث این اتفاق برای باشگاه‌های ایرانی نیز در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان سطح ۲ رخ دهد.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در بازی‌های اخیر به دلیل تعمیرات و بازسازی ورزشگاه آزادی در زمین‌های بی‌کیفیت میزبان تیم‌های حریف بودند و این اتفاق شاید برای باشگاه‌های ایرانی یک توفیق اجباری باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با الاهلی عربستان نشان داد کیفیت زمین روی بازی این تیم تاثیر گذار است و از نظر فنی عملکرد خوبی داشت، اما در بازی با پاختاکور ازبکستان در شهر قدس نتوانست روی زمین بازی کند و کیفیت زمین روی بازی این تیم تاثیر گذاشت.

میزبانی در کشور ثالث اگر چه موقت خواهد بود، اما تا آماده شدن ورزشگاه آزادی شاید برای باشگاه‌های کشورمان در آسیا توفیق اجباری باشد.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn