تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 15:41
17 بازدید
کد خبر : 341925

اعلام جرائم دربی ۱۰۴ از سوی کمیته انضباطی فدراسیون

اعلام جرائم دربی ۱۰۴ از سوی کمیته انضباطی فدراسیون

جامعه ورزشی آفتاب نو: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام این کمیته را در خصوص دربی ۱۰۴ پایتخت اعلام کرد. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته ششم لیگ برتر خلیج فارس، روز چهارم مهرماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام این کمیته را در خصوص دربی ۱۰۴ پایتخت اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته ششم لیگ برتر خلیج فارس، روز چهارم مهرماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد و با برتری سرخپوشان همراه بود که اتفاقات و حواشی این مسابقه جرائمی برای هر دو باشگاه به دنبال داشت.
بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال به دلیل پرتاب لیزر، نارنجک، سنگ و بطری به سمت داخل زمین و درگیری لیدرهای تیم با تماشاگران براساس ماده ۸۶ با جریمه نقدی ۳۰۰ میلیون تومانی مواجه شده که غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.
محمد نوازی، مربی تیم فوتبال استقلال نیز که در لحظات پایانی دربی اخراج شد، به دلیل رفتار غیرورزشی در لحظه دریافت کارت قرمز و بر حسب ماده ۶۴ انضباطی با یک جلسه محرومیت تعلیق به مدت ۶ ماه مواجه شد و باید جریمه نقدی ۵۰ میلیون تومانی پرداخت کند که قطعی و قابل اجرا است.
همچنین باشگاه پرسپولیس به دلیل فحاشی به بازیکنان حریف و پرتاب سنگ و بطری توسط هوادارانش، بر حسب ماده ۸۶ با جریمه نقدی ۲۰۰ میلیون تومانی مواجه شده که قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn