تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 16:05
7 بازدید
کد خبر : 341950

برج های لوکس تهران چه امکاناتی دارند؟

برج های لوکس تهران چه امکاناتی دارند؟

بررسی آگهی‌های فروش خانه در شهر تهران نشان می‌دهد در حالی که خرید واحد مسکونی در ایران هر روز برای قشر بزرگی از جامعه از دسترس خارج می‌شود، خانه‌هایی لاکچری در برج‌های مجلل تهران معامله می‌شوند که امکانات‌شان خارج از تصور رایج است. مشاهدات میدانی نشان می‌دهد در حالی که عده بسیاری از تهرانی‌ها دنبال

بررسی آگهی‌های فروش خانه در شهر تهران نشان می‌دهد در حالی که خرید واحد مسکونی در ایران هر روز برای قشر بزرگی از جامعه از دسترس خارج می‌شود، خانه‌هایی لاکچری در برج‌های مجلل تهران معامله می‌شوند که امکانات‌شان خارج از تصور رایج است.

برج های لوکس تهران چه امکاناتی دارند؟


مشاهدات میدانی نشان می‌دهد در حالی که عده بسیاری از تهرانی‌ها دنبال خانه‌هایی می‌گردند که کمتر از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت داشته باشد و نهایت شانس و اقبال آنها خرید خانه‌ های ۴۰ تا ۵۰ متری است، در برخی مناطق تهران واحدهایی لوکس معامله می‌شود که امکانات آنها از حد تصور خارج است.

این واحدها اغلب در برج‌های مجلل تهران بنا شده‌اند و پرداخت هزینه‌هایشان نیز از توان درصد بالایی از جامعه خارج است.

امکانات برج‌های لوکس تهران در حد یک شهرک مسکونی!

بررسی ها نشان می‌دهد برج‌های لوکس تهران اغلب در زمین‌هایی چند هزار متری واقع شده‌اند. همچنین ساکنان این برج‌ها می‌توانند از امکاناتی نظیر لابی‌های مجلل، استخرهای چندصد متری، سینمای اختصاصی و حتی کودکستان بهره ببرند.

برخی از برج‌ها از امکاناتی نظیر خدمات هتلینگ، اتاق رانندگان، کافه و رستوران ۲۴ساعته و سالن نگهداری از سالمندان نیز برخوردارند و تامین امنیت این برج‌ها نیز تضمین‌ شده است. مشاوران املاک می‌گویند اغلب این برج‌ها در مناطق ۱، ۲ و ۳ واقع شده‌اند.





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn