تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 16:07
11 بازدید
کد خبر : 341951

اجرای دوره فرهنگی معرفتی «دانشگاه تمدن‌ساز و بیانیه گام دوم انقلاب»

اجرای دوره فرهنگی معرفتی «دانشگاه تمدن‌ساز و بیانیه گام دوم انقلاب»

در دانشگاه‌ آزاد اردبیل صورت می‌گیرد؛ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اردبیل گفت: دوره فرهنگی معرفتی «دانشگاه تمدن‌ساز و بیانیه گام دوم انقلاب» با هدف تقویت بنیه فرهنگی و معرفتی اساتید اجرا می‌شود. به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید واحدی‌زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی

در دانشگاه‌ آزاد اردبیل صورت می‌گیرد؛

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اردبیل گفت: دوره فرهنگی معرفتی «دانشگاه تمدن‌ساز و بیانیه گام دوم انقلاب» با هدف تقویت بنیه فرهنگی و معرفتی اساتید اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید واحدی‌زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اردبیل در نشستی با اشاره به جایگاهی که استادان در تربیت دانشجویان مومن، متخصص و کارآمد دارند، گفت: دوره فرهنگی معرفتی دانشگاه تمدن ساز و بیانیه گام دوم انقلاب با هدف تقویت بنیه، فرهنگی و معرفتی اساتید به همت دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اردبیل اجرا می‌شود.

 واحدی‌زاده افزود: این دوره در دو روز (۱۷ و ۲۴ مهر) برگزار خواهد شد و پس از ارائه سرفصل‌ها، حاضرین در جلسه به گفتگو در خصوص مباحث ذکر شده خواهند پرداخت.

علیرضا عبدالرحیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل  نیز در این جلسه گفت: برنامه‌های نهاد رهبری و معاونت فرهنگی مکمل یکدیگر هستند و در دوره‌های توان افزایی اساتید، مباحث معرفتی، دینی و بصیرتی مطرح می‌شود تا در این زمینه نیز اساتید، به عنوان گروه‌های مرجع جامعه، ارتقا پیدا کنند و بتوانند پاسخگوی سوالات دانشجویان در این مباحث باشند.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn