تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 17:27
16 بازدید
کد خبر : 342018

پرسپولیس همچنان به دنبال علی قلی زاده

پرسپولیس همچنان به دنبال علی قلی زاده

بیشترین تقویت پرسپولیس در خط میانی صورت گرفته است و بعد از جدایی مهدی ترابی از این تیم، یاسین سلمانی از بند مصدومیت رسته، میلاد سرلک به تیم برگشته و فرشاد احمدزاده هم جذب این تیم شده است. به گزارش «شایانیوز»   به نقل از طرفداری؛ به جز این نفرات، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده

بیشترین تقویت پرسپولیس در خط میانی صورت گرفته است و بعد از جدایی مهدی ترابی از این تیم، یاسین سلمانی از بند مصدومیت رسته، میلاد سرلک به تیم برگشته و فرشاد احمدزاده هم جذب این تیم شده است.

به گزارش «شایانیوز»   به نقل از طرفداری؛ به جز این نفرات، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده لو، اوستون اورونوف و سعید صادقی هم کنار امید عالیشاه و وحید امیری مردانی هستند که یا ذاتا هافبک هستند و یا توان بازی در خط میانی را دارند.

با آمدن علی قلی زاده فرصت بازی کمتر به نفرات خط میانی این تیم رسیده و برخی از آنها که همین حالا هم کمتر فرصت بازی دارند را ناراضی تر از سابق خواهد کرد، به خصوص این که بیشتر این نفرات جزو بهترین نفرات فوتبال ایران هستند که هر تیمی برای استفاده از نیمکت نشین های این تیم هم سر و دست می شکنند. 

سابقه نشان داده که برخی از هافبک های این تیم در سالهای گذشته حتی کسانی که مازاد شناخته شده اند ستاره تیم های دیگر هستند و این فرصت قطعا برای مردانی که امروز در این تیم نیمکت نشین هستند هم وجود دارد.

علی قلی زاده هافبک بسیار خوبی است اما حضور او کسانی مثل فرشاد احمدزاده و یاسین سلمانی و امید عالیشاه و… را شاید دل‌زده کند.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn